.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




sâmbătă, 29 decembrie 2018

"Lumina îi frânge pe toți. Și pe cei buni, și pe cei blajini și pe cei curajoși. Iar pe cei pe care nu îi frânge, îi ucide." (Hemingway)


În a patra noapte sfântădraga mea Totem, am invocat și restul amintirilor, pomenind numele noastre ca o rugăciune.
„Nomina sunt omina"(numele sunt prevestitoare!) -  dar atunci nu aveam urechi să întelegem  fiecare sunet, nici ochi să deslușim sensul literelor din numele noastre.
Am făptuit atâtea, am gândit multe pierdute înainte de a le da lumii, am vorbit destul și-am tăcut din teamă sau neștiință, uimire sau venerație...
Toate au trecut, dar au rămas cu noi - un paradox ca o timidă înțelepciune, pe care de multe ori, o aruncăm în "coșul" de cuvinte.

"Şi amintirea este viaţa..."

2 comentarii:

  1. Nu stiu ce sa zic, nu prea inteleg postul, dar e frumoasa poza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da daaa...frumoasa poza! >:D<

      Textul este o intelegere intre mine si buna mea prietena care uneori urmareste ce postez. Ma stie echivoca, dar ma-ntelege.

      Ștergere