.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 23 august 2018

...dar nu liberă


Intelectul, speculează o teorie care duce la altă teorie - t
oate venite din spațiul exterior, ca zalele unui lanț, legându-mă.
Mintea îmi  îngrădește mișcarea dincolo de  ea însăși.

Conștientizând aceasta, îmi creez  detașarea, imaginându-mi  zborul,  măcar la doua degete deasupra teoriilor.
Apoi las imaginile să se deruleze, nu fără a le pune la-ndoială sau a le eticheta după asemănările sau neasemănările din lume.
 Altfel...  amestecate-mi vor fi himeră.  
Clarvăzând înaintarea imaginilor, ordonate dupa asemănările  din lume, ca un eveniment ce va să vină, e pentru a simți ce trăia Cassandra când vedea ce alții refuzau să creadă că va deveni realitate...
Neputința de a preveni, mă va marginaliza, așa că această cunoaștere va rămâne tăcând în mine însămi.

“Șocul” spațiului exterior, emoția, mă arunca-ntr-alt spațiu - cel interior, de unde mă inspir pentru a cunoaște semnificația celor percepute și definite finit  de intelect.
Inspirația este un proces intim, pe care-l denatureză descrierea cu ajutorul cuvintelor.

Încă o tăcere.

 Părerea mea - chiar dacă am fost “prezentă” pâna aici-ș-acum, în cele spuse, dovedesc că s
unt în reCreație, dar nu liberă.

Târând trena unei neliniști, intuiesc CINE mi-a îngăduit/îmi îngăduie să străbat spațiile acestei lumi, trasându-mi distanțele din afara și din lăuntrul meu.


Și-asta mă intimidează!



2 comentarii:

  1. un text superb <3 Minunate gânduri, pline de gingasie si logica! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Si totusi simt o mare de libertate si de intuitii care au generat acest text superb, plin de idei esenta pentru tine dar si pentru noi.
    Si imi permit sa adaug ca daca
    "intuiesti CINE ti-a îngăduit/îti îngăduie să străbati spațiile acestei lumi", intimidarea pur si simplu nu ar trebui sa existe. Doar curiozitatea explorarii...
    Numai bine, draga Nima! Zile cu mult senin!

    RăspundețiȘtergere