.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 12 noiembrie 2020

Serban Tomsa - "Călugărul Negru" (2013)



Am trimis 7 scrisori unui prieten-scriitor și, folosindu-mă de micimea cuvântului meu, i-am strigat să reia calea ...scrisului.
- "Ni Ma" e precum o intruziune ...la răscruce de câteva dimensiuni: a timpului, mentalului și cruda lume dominată de instincte, ambiții și nebunie.
Viața , uneori, e urâtă în detalii și minunată când te ridici la ceruri.
Hmmm sau invers!












Mulțumesc, Șerban Tomșa,  pentru că te-ai gândit, tu cel ce ești înzestrat să creezi scriindu-ți cărțile, că atunci când n-oi mai fi, oamenii vor afla că-n timpul tău  ți s-a-ntâmplat să dai și de mine la o răscruce de... cuvinte.
Tu...șoptești viitorului.


3 comentarii:

  1. Frumos gest, frumos moment, frumoase dezvăluiri. Ale viitorului..
    Impresionata! ��❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ❤️...Ni Ma sunt primele silabe ale pre/numelui.
      Lumea ma striga...Ina!
      De aceea sunt timida cand incerc sa-ti scriu - ma trezesc ca vorbesc cu mine insami . ❤️

      Ștergere
  2. Rad. Ce frumos! Mi-am dat seama de unde vine NiMa după căsuța de mail de pe care mi-ai mai comentat. Ne putem confunda pe alocuri, dar eroina de roman, doar tu ești. Și am citit toate paginile. La mine e jumătate din nume, mai e un dor 'nainte. ��❤️

    RăspundețiȘtergere