.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 17 septembrie 2020

Despre înfrângeri și căderi (12)


Îmbrăcat sărăcăcios, cu un aer de mielușel tăcut, apăsat de o poveste din copilarie care mi-a stârnit mila, compasiunea, simpatia...a reușit să-mi atingă "lumea" și să mă separe de propia-mi cale.
Am căzut în plasa răbdator împletită, cedându-i timpul, gândurile, gusturile și ideile mele...

Viața!
Stându-mi aproape (fără să-mi fie aproape), disimula în realitate, o pulsiune sadică, foarte puternică, dar si foarte bine refulată.
Haosul informațional existent l-a favorizat să afle câte ceva, și a făcut ce știa mai bine - să manipuleze persoanele care-și puteau proiecta energile negative asupra mea, înrobindu-mă, ruinându-mi sănătatea - crezând că el va rămane pe calea Dreaptă, iar zona periculoasă a pragului dintre lumea noastră și Nevăzut va fi trecută doar de mine.
După ce și-a dosit îndeajunse comori pămantesti, de la puseuri de schimbări de ton, a trecut direct la bătaia în piept: “Eu tarzan, tu jane necomercială...Dă-te jos că aici e craca mea!”  
Dorințele ce i se sfâșiau în abisul din ochi, au fost scoase-n lume, eu dând, în sfârșit, de propiu-mi sine, un nenorocit tufă de prost.
(Neînțelegându-mi lumea cu distanțele ei în timp și spațiu, "sinele interior", se-ntreba obsesiv, dacă el m-a creat pe mine sau eu îmi vizitam creatura.)

                                                   ***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu