.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 22 mai 2020

...nu-i așa că și numele meu e-nscris în genele fiului?



La mulți ani, fiule!
Acum 40 de ani, te aduceam în lume...uimită, curioasă, cu ceva teamă-n nerăbdarea de a te ține-n brațe.
Azi, nimic nu te mai poate despărți de inima mea.
Oriunde ai merge, gândul mânat de tine va ajunge la mine.
Oriunde aș fi.

***

                                                    (Multumesc, Karma!)

6 comentarii:

  1. Sa.ti trăiască, ce protector fabulos are...Sfânta Rita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Waw!!!
      Nu am stiut ...Nauca ce sunt. In calendarul meu ortodox scrie Sfantul Mucenic Vasilisc.
      Acum cateva zile, o prietena m-a vizita si mi-a lasat o iconita cu...Sfanta Rita.
      Am asezat-o cu respect pe birou si citesc ruga scrisa pe ea.
      Nimic nu-i intamplator. Fac repede o fotografie.
      Multumesc!

      Ștergere
  2. La Multi Ani! Sa va fie bine si frumos!
    Multa fericire va urez, Nima!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! Mai întârziat, dar cu tot atâta drag. Acum am avut răgaz să citesc. Numai bine cu sănătate sa aveți, împreună. ♥️

    RăspundețiȘtergere