.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 9 noiembrie 2018

Năluca din pădure ... (Jocul cuvintelor nr. 195)


  
Știam că lângă brațul drept al fotoliului, așezasem veioza cea nouă cu desing  art nouveau,  primită cadou de Paște. 
Intuisem locul ei, și-am întins mâna  având un crez în inimă, că n-o voi dărâma .
Și...după un cioc surd, a scăpat "la mustață".
geană de lumină a ras  precum coasa , întunericul intens din cameră.
Hipnotizată, precum fluturele de noapte m-am pierdut în scena desenată pe sticlă, urmând naluca luminii din pădure.

                                              ***

(12 cuvinte: veioz
a, coasa, drept, design, intens, mustata, scena, geana, crez, inima, paste, cioc)

2 comentarii:

  1. SUPERB... mai mult nu pot spune! un text absolut superb!
    Toata admiratia mea, Nima draga! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Multumesc, draga mea!
      Textele mele-s...laconice, ca de altfel si felul meu real de a ma exprima.
      Observ detaliile, dar nu prea imi gasesc cuvintele potrivite sa le descriu.
      Esti defecta fato, imi zicea razand profa de romana.
      Si-asa am ramas. :D

      Ștergere