.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 20 ianuarie 2022

RC Blakes:



"Cu cât avansezi mai mult ca nivel financiar, social, profesional, etc, cu atât mai mulți vampiri energetici vor da buzna peste tine și cu atât mai atent este necesar să fii atent la oamenii pe care-i ții alături, la oameni care formează „echipa ta”.
Eu, unul, nu las ca relațiile mele să se dezvolte haotic, după cum se nimerește, după cum sunt unii mai insistenți decât alții în a încerca să se apropie de mine. 
Eu îmi fac alegerile la modul conștient în ceea ce privește relațiile mele, mă uit bine la oamenii care încearcă să se apropie de mine, îmi folosesc discernământul, am stabilit limite sănătoase în relații și nu permit să fie încălcate.
Spre exemplu, una dintre limitele pe care le-am stabilit pentru mine este că dacă simt că nu vreau să vorbesc cu tine când mă suni, nu răspund la telefon.
Dacă deschid mesajul pe care mi-l trimiți pe o rețea de socializare și consider că nu merită să-ți dau un răspuns nu-ți răspund. 
Nu sunt obligat să-ți răspund, dacă eu consider discuția cu tine înseamnă să-mi irosesc timpul. 
Am lucruri mai bune de făcut decât să-mi irosesc timpul.
Nu mă las controlat de niște indivizi care nu înțeleg să respecte timpul altora, care nu înțeleg că eu nu sunt la dispoziția lor, că nu sunt obligat să le răspund la mesajele/ mailurile lor de câte ori au ei chef să stea la palavre cu cineva sau să se plângă la cineva pentru lucruri de care s-au mai plâns de zeci de ori până acum sau care caută pe cineva care să le le dea mură în gură niște răspunsuri pe care ar putea să le obțină singuri căutând pe internet. 
Nu mai am timp și energie pentru așa ceva.
Mie îmi place să-mi petrec timpul cu oameni care îmi dau o stare de bine, care au o energie frumoasă, care mă încarcă energetic, cu care am discuții care mă ung pe suflet.
Noi avem nevoie de oameni care știu cum să comunice cu noi, care știu ce să ne spună la momentul potrivit, care folosesc un limbaj cu care noi rezonăm, care ne ating inima."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu