.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




duminică, 3 septembrie 2017

Oswaldo Montenegro - Metade







:) traducere google: .........

"Jumătate - de Oswaldo Montenegro

Că puterea fricii pe care o am
Nu mă împiedică să văd ce vreau
Că moartea a tot ceea ce cred
Nu-mi acopere urechile și gura
Pentru că jumătate din mine este ceea ce eu țip
Dar cealaltă jumătate este tăcerea.
Că muzica am ureche de departe
Fii frumoasă în ciuda tristeții
Că femeia pe care o iubesc va fi întotdeauna iubită
În ciuda distanței
Pentru că jumătate din mine pleacă
Dar cealaltă jumătate este dor.
Cuvintele pe care le vorbesc
Nu sunt auzite ca rugăciuni și nici repetate cu fervoare
Numai respectat
Ca și singurul lucru care a rămas pentru un om care sa scufundat în sentimente
Pentru că jumătate din mine este ceea ce aud
Dar cealaltă jumătate este ceea ce am taci.
Această voință a mea de a pleca
Transformați-vă în liniște și pace pe care o merit
Că această tensiune mă mănâncă înăuntru
Vor fi recompensați într-o zi
Pentru că jumătate din mine este ceea ce cred
Dar cealaltă jumătate este un vulcan.
Că frica de singurătate dispare, iar cei vii cu mine devin cel puțin suporți.
Că oglinda reflectă un zâmbet dulce în fața mea
Că-mi amintesc să văd în copilărie
Pentru că jumătate din mine sunt rămășițele a ceea ce eram în trecut
Cealaltă jumătate nu știu.
Că nu sunt nevoie doar de o simplă bucurie
Pentru a-mi calma spiritul
Și că tăcerea ta mă întrerupe din ce în ce mai mult
Pentru că jumătate din mine este adăpost
Dar cealaltă jumătate este oboseala.
Că arta ne indică un răspuns
Chiar dacă nu știe
Și că nimeni nu încearcă să se răsucească
Pentru că trebuie să existe o simplitate pentru ao face să înflorească
Pentru că jumătate din mine sunt tarabe
Cealaltă jumătate este cântecul.
Că nebunia mea să fie iertată
Pentru că jumătate din mine este iubire
Și așa este și cealaltă jumătate."






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu