.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




sâmbătă, 13 iunie 2015

"LET IT BE"...(cele 3 cuvinte)

”DESPĂRȚIRILE, DURERILE DE SPATE, BEATLES-ii, BUDA și CREIERUL

Ghiciți CE au Beatles, Buddha și creierul în comun?
Iată câteva indicii: A funcționat într-adevăr pentru Beatles, făcându-i sa aibă chiar mai mult succes decât înainte ... Buddha a spus, dacă vrei sa iți găsești pacea în meditație, ar trebui să faci acest lucru cu orice gând care iți vine în minte ...
Iți poți reprograma creierul dacă faci asta, atunci când apare o emoție sau senzație nedorită sau neplăcută...

Răspunsul la toate cele 3 ... „LASĂ-LE SA FIE” !

Ești obsedat de ceva ce știi ca este numai o pierdere de timp prețios? Spatele tău pare a reacționa oricând faci ceva ce majoritatea oamenilor pot face cu ușurință, și nici medicii, nici terapeuți nu te pot ajuta? Ai probleme să treci peste o despărțire despre care știi că a trebuit să se întâmple? Toate aceste condiții pot fi ajutat prin aplicarea acestei mici fraze de mai sus. In acest articol, voi descrie ce și cum ar trebui făcut pentru a lăsa emoțiile incomode "sa fie" dacă dorim să scăpăm de ele.

Componenta Senzațiilor

În cartea sa "Eliberarea , calea către predare", Dr. David Hawkins scrie că fiecare emoție, sau senzație ești conectat , sau poate produce o multitudine de gânduri. Când simțim ceva, aduce în minte opinii, amintiri, etc. Un exemplu ar putea fi tristețea după o despărțire. Tu vezi o imagine a fostului tău recent pe Facebook. Simți o scufundare în stomac. Te simți trist. Te concentrezi asupra acelei emoții și senzației din intestin. Începi să te întorci în mintea ta la ziua când te-ai despărțit. Începi analizeze modul în care fostul tău s-au comportat. Începi analizarea modului în care te--ai comportat. Începi să simți tensiune în gât. Începi să te întrebi dacă ai făcut o greșeală, deși era foarte clar că nici unul dintre voi nu ați fost fericiți în relație. Începi să te gândești la vremurile bune. Îți imaginezi zâmbetul lui/ei și izbucnești în lacrimi ... Cred că vezi ceea ce spun aici.
Te poți găsi mergând pe o cale lungă si întunecată către o senzație negativă exagerata, cu un bagaj nou-nouț atașat la sentimentul acela. Pentru că ti-ai permis sa mergi pe calea aceea și ai adăugat bagajul, se pot întâmpla două lucruri:
1) data viitoare te gândești la relație, ace cale negativa poate fi mai ușor de accesat.
2) data viitoare, sentimentul pe care îl experimentezi ar putea fi chiar mai dur.

Exemplul de mai sus se bazează pe emoții, dar de remarcat, același lucru poate fi valabil și pentru senzații fizice de disconfort. Am avut de ani de zile dureri de spate, care izbucneau în anumite situații mai mult decât în altele. De exemplu, mi s-a spus că stand pe scaun pentru perioade lungi de timp, ar putea duce la hernie de disc i. După ce am auzit aceste cuvinte de atenționare, am devenit treptat mai puțin dornic de a sta jos, fără a avea dureri extreme de spate. Când am simțit durerea, senzația mi-a captat toată atenția și am fost atras în gânduri înfricoșătoare care m-ar afecta. De aici durerea s-a înrăutățit.

De ce sa lăsăm senzațiile „SA FIE”

Revenind la Dr. Hawkins, el spune că, atunci când nu reacționam la o senzație (când o lăsam doar SA FIE), nu ne permitem sa o analizam atașându-i noi gânduri, sau readucând gânduri vechi pentru a o întări. În cazul în care sentimentul este doar recunoscut într-un mod complet ne-judecat, nu va produce mai multe gânduri și va trece mult mai repede, deoarece mintea nu face nimic activ cu ea. Atunci când este vorba de sentimente neplăcute care nu sunt necesare (emoționale sau fizice), asta ne dorim. Dorim ca ele să plece ca să ne putem întoarce înapoi la viața noastră.
Asigurați-vă că nu aveți nevoie să abordați problema mai departe
Primul pas este de a ȘTII, de a fi convinși că a te concentra pe problema nu va ajuta. Dacă credeți că trebuie să va gândiți la problema emoțională mai mult, rezervați-va ceva un timp concret pentru a o lua în considerare; va fi chiar mai productiv dacă luați un pix și o hârtie pentru a vedea lucrurile clar. Dacă nu ați fost la un doctor pentru a face un control adecvat cu privire la simptomele fizice, faceți acest lucru; dacă medicul spune că nu există nimic pe care el / ea îl poate face cu privire la aceasta, atunci este timpul să folosiți următoarea tehnică.
Cum să rezistați emoțiilor sau senzațiilor negative

Foarte simplu, putem folosi senzația nedorită ca pe un element, luând conștient o serie de respirații lente, adânci, relaxante. Acest lucru permite timp gândurilor negative sa inutile să fie interceptate de ceva vital și pozitiv. Multora dintre clienții mei le sugerez 20 respirații adânci, conștiente cu inspirații de 5 secunde și expirații de 5 secunde. Afirmațiile pozitive pe expirații sunt de asemenea, de ajutor. În contextul unei despărțiri ar putea fi spus "trec peste acest lucru". În ceea ce privește spatele meu, doar atunci când mi-am construit curajul de a ignora durerile de spate și să respir conștient, au început să devina mai puțin severe și apoi au dispărut definitiv. Afirmația mea a fost, "spatele meu este bine". Ignorarea durerii poate fi înfricoșătoare și un apel greu, dar lucrând cu un medic bun și ascultând de propria înțelepciune interioara, o va face posibilă.
Deci, la final, odată ce suntem convinși că aceste emoții și senzații sunt contra-productive, putem începe "sa le lăsăm sa fie ". Când facem acest lucru, atunci când senzația revine se va vedea ca fiind mai puțin importantă de către creier pentru că nu exista nici o greutate adăugata. Acest lucru necesita determinare și poate dura un timp să se întâmple, dar odată ce obiceiul se formează viața devine mai ușoară și mai puțin dureroasă fie la nivel emoțional sau fizic.”

Paul Brundtland
- din cartea 
 Dr Hawkins 
- traducerea  
Sim Grig

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu