.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




duminică, 14 iunie 2015

Like - de Mihai Gavrilescu


”Îmi plac oamenii care tac
Oamenii care nu râd decât atunci când simt nevoia să râdă
Oamenii care nu vor să se dea în spectacol
Oamenii care merg prin ploaie fără umbrelă
şi oamenii care plâng.

Imi plac oamenii pentru care nu contează ce cred ceilalţi oameni
Oamenii care privesc în gol
Oamenii care merg cu capul în pământ
Oamenii cu chipul trist şi buze care îţi zâmbesc
şi oamenii care nu fac risipă de cuvânt.

Îmi plac oamenii care îmbrăţişează şi nu-ţi dau doar un simplu salut
Oamenii care se opresc din drum ca să te ajute când ai căzut
Oamenii care şi-ar irosi întreaga viaţă
pentru calea pe care o consideră ei dreaptă
şi oamenii care aşteaptă.

Mereu mi s-a părut

faţă de ceilalţi
ei
fără să spună ceva
mă înţeleg mai mult.”

(- foto by Misha Burlatsky)

2 comentarii: