.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 18 februarie 2011

"simte-mi furia "

23 de comentarii:

  1. :)
    sarut'mana, Nima!
    Sunt foarte haioase "clipurile".
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))
    "stai să-mi fac un ceai..."

    RăspundețiȘtergere
  3. dragut :)) pe mine ma relaxeaza si binedispun. eu imi fac un sprit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi, hi...și mie îmi plac!
    Uite aici http://errmy.wordpress.com/2011/02/03/mo-si-f-o-c-a/
    P.S...e ceaiul gata!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragele mele, dragii mei ...
    Aseara CINEVA mi-a sters blogul si m-am suparat .
    (Uneori si mie imi vine sa-l sterg , dar ...inchid doar "usa".Apoi o deschid pentru ca mi-e dor de voi .)
    Asa ca , am imprumutat din "scurte" aratari" o aratare mai cu naduf ...:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragilor, io nu ma'nfurii !!! Cand o sa puteti avea urechi si pentru mine... ochei!! atunci o sa ma auziti ca nu va sterge "cineva" anume, ci doar Blogger !!! Cică antispam!! Nu i-a spus nimeni pana acum că merge cam ... spasmotic!!!

    As vrea sa spun ca ma duc sa fac un ceai... dar Lumi a luat inainte poanta!! Foarte bine !!!
    Ma duc sa mananc mancarica de dovlecei cu salata verde, branza de vaci si pita de casa!!

    Asa... cand o sa vreti sa ma auziti... Cand postati Blogger scrie din cand in cand un textulet, ceva de genul "Stiti ce sa faceti daca vi anuleaza contul? stiti ce parola aveti?" Cam pe aici. Asta pe partea dreapta. Pe stanga ...Postarea s a inreg. cu succes Vizualizati postarea! deci acolo e momentul, printre alte reclame.

    SIMTE-MI LINISTEA!!!
    (eu patesc asta lunar si intru cu parola imediat, totul revine la normal si iacă de ce sunt io liniştită!!!)
    PS Radu, tu ai adresa de Gmail, tine-o deschisa tot timpul, cand se intrerupe si iti cele parola... pac! pui, se deschide, intri in blog, te uiti sus in dreapta la Autentificare, te introd. imediat in tablou de bord si de acolo drum drept acasa!!!
    PS2. Ni, fa-ti si tu adresa de Gmail si mergi pe aceeasi "cărare" !! Baba Cristina e aici pentru asistenţă, să moşească !!! Alta cale mai simpla nu stiu. Dar asta chiar este.

    Pup!!! Am preluat pe feisbuc filmuletul, multumesc din tot sufletelul meu!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Link la schimb!!!
    (...vorba vine!! imi face o deosebita placere sa ti/l ofer!)
    Pup!!
    http://www.youtube.com/watch?v=J4WEkEAV1os

    RăspundețiȘtergere
  8. Chris...
    Multumesc. De fapt am salvat toate sfaturile tale si le-am folosit .
    Ahaaaa...M-am prins !:))

    Pofta-buna !
    Eu incerc sa "sar" peste mancarica... De atata ne-mers m-am cam ingrasat.
    Deci..mananc kaskote !:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Miem Miem Miem !!!
    (...ăsta e copilaşul acela din mine care se buuucuuuurăăăă !!!!
    >:D< !!! >:D< !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Acum... cotoroanţa din mine spune arătând cu un deget coroiat!!!! ai grijă şi mănâncă, căci ulcerul pândeşte la un "colţ" de cotitură!!! Curele de slăbire nu le ţii primăvara, când org. e slăbit... Ţ..Ţ..Ţ..!!!
    Dacă vrei să mai dai jos, mănâncă disociat, pe tipuri de alimente: o masă de legume, o masă de cereale, o masă de lactate, o masă de carne, o masa de fructe. După mesele de legume, de cereale şi cele de fructe nu papi 2,5 -3 ore, după cele de lactate si carne 4-5 ore. Cantitatea nu conteaza, doar pauza dintre mese, ca sa nu se amestece alimentele in burtica.
    Decat sa nu mananci, mai bine mananci disociat, chiar daca te obisnuiesti mai greu.
    Daca e nevoie de asistenta tehnica.. te-ai prins!!! baba Cristina e aici..!!!
    Mai si radem putin ca altfel...!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. :(
    Io nu m-am prins.
    Mie acel "cineva" mi-a sters definitiv contul gmail.
    Nu cred ca i-a venit lui nenea goagala sa-mi stearga ABSOLUT tot!
    asa... din senin, dupa 2 ani si ceva de bloguit si gmeiluit.
    Plus ca mie mi s-a intamplat in momentul cand eram conectat cu gmail si trimiteam dedicatii doamnelor pe blogurile lor.
    Mi-a sters prima data trendul, apoi tara, apoi contul...
    :))

    Eu nu m-am suparat, insa nu am inteles la ce i-a folosit acelui "cineva" la ce i-a servit...

    RăspundețiȘtergere
  12. Biiii...andreiraduM , eu ma supar si zic "porcariiiii"...pana sare fiul-cel-mare si gaseste unde sa apese ca sa recupereze ...Am indicatiile Cristianei scoase pe hartie si le ia pe rand ! Acum vad ca parca s-au latit toate ...si imaginile si scrisul ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Chris...e de belea! Mai am 2 shuruburi si nu tre sa apas cu Kile pe ele...
    Asa ca voi tine cont de ce ai zis .
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. :))
    biiii, nu te mai supara, ca loc e destul in virtual, nenea goagalu e primitor, da tot si nu cere aproape nimic (deocamdata)
    :))
    Partea trista ar fi fost atunci cand ne-ar fi sters tuturor blogurile si orbecaiam sa ne regasim.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  15. andreiraduM...nu e bine cand intra cineva si-mi strica gramajoara de nisip.
    (Te uita cum ma atasez !)
    Lasaaa , mergem mai departe.
    Virtualul asta o avea Luciferul lui :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Kaska-gura-fara-sa-mesteci-sau-sa-inghiti-ceva...sau " cascote -prajite" !:))))))

    RăspundețiȘtergere
  17. De ne-om prinde ca da sfarsitul in bloguri ...vom da anunturi in ziare !
    Telefoaneeee,telepatieeee...vedem !!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Da, asa se face si la mine, Andrei... toate dispar pe rand... chiar cand e deschis gmail, dar apare imediat ferestra cu Introduceti parola. Si reapar cand intru cu parola...
    Foarte curios la tine... Cred ca va trebui sa accept cele spuse de tine...

    Ni, ORICE GRAM CONTEAZA... LA TINE PE OASE, LA MINE PE INIMA. Nu voiam sa slabesc pentru ca ma umpleam de riduri, cand eram mai tanara... Cand am vazut ca nu e de gluma, jos cu toate kilele!! Acum imi curg toate hainele de pe mine, pieile pe gât... dar nici ca-mi pasa!!! Am pus toata iarna 3 pantaloni unul peste altul, ca sa nu cumpar alte haine noi... caci nu aveam cu ce!!
    Sincer, indraznesc sa ti mai dau un sfat... mananca in fiecare zi pentru intarirea oaselor, răzătură de morcov, telina, gulie, pastârnac daca suporti. Pe răzătoarea mică. Cate putin din toate, un bolulet, conteaza mult si nici nu e scump. pentru gust - cateva picaturi de lamaie, putina sare daca nu ai restrictii. Dar zilnic, chiar daca te plictisesti. Curăţă şi organismul, asigura calciul. Fa si o cura cu zeamă de la fiertura de urzici. Pune putina lamaie, putina sare, fara ulei. Bea in loc de apa.
    Toate sunt bune pt. toata lumea, de aceea am scris aici, si nu pe mail.

    Ai mâncat?! (..:))))) !!!!)

    RăspundețiȘtergere
  19. Mie nu mi se pare ca s-a modificat imaginea, dar daca percepi lucrurile asa, incearca sa faci urmatorul lucru: ţii apăsat pe tasta Ctrl si misti in sus si in jos rotiţa de la mouse. Potrivesti marimea imaginii de acolo, te orientezi.
    Zic si eu. Eu tin intentionat imaginea marita, dar daca am dat-o inapoi la normal, a aratat bine, normal. totul este bine, zic eu, dar vezi daca te aranjeaza cu ceva chestia asta pe care ti am scris-o.

    RăspundețiȘtergere
  20. Asa voi face !...cu dieta .
    Cum mi-am acceptat "etapele" pana acum ...Imi voi accepta si pieile atarnate ( sexiii!!),si ridurile, si coltul gurii ce pica-n barbie...
    Vantul ( in tartacutza ) sa nu bata !:))))

    Saru'manaaa... pentru chestia cu Ctrl-ul...M-am executat si a mers !
    :-*

    RăspundețiȘtergere
  21. Aceea cu coltul gurii e o discutie mai veche a mea cu o tanara care imi spunea ca si ea, si multe dintre prietenele sale aveau de felul lor aceasta conformatie, care se adanceste cu timpul. Si, foarte intelept pentru cei aproape 20 ani ai sai, spunea ca asta o determina sa zambeasca tot mai des, ceea ce nu era de loc rau!!!
    Ce bine imi pare de chestia cu Ctrl !!!

    RăspundețiȘtergere