.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




sâmbătă, 24 iulie 2010

Distante...


- "...ce chestie... suvita de par prinsa cu o clema de rufe pe sarma...
Ma uitam cum imbratiseaza fetita florile, si ma gandeam ca probabil asa erai si tu cand erai copil... Chiar are ceva fetita din gravura cu ceva din tine, acum...
Si mi s-a parut stranie aceasta impletire... chiar suntem prinsi cu un carlig de linia vietii.."( Cristiana )
***

Chris...
Nu exista distanta in Timp si Spatiu !
Am ce-mi trebuie sa o "strabat" :
- Florile-mi aduc , din samanta in samanta , vesti din timpurile uitate de mine...
- Apa-mi pastreaza emotia Cuvintelor spuse , ce se retrag spre Cuvantul -primordial...
- Iar pletele-mi "antena", prinse de linia Vietii( impletire de linii vazute si nevazute ale acestei Lumi) ma ajuta sa comunic cu tine ( fara prea multe vorbe )...cu Inima ta !( NiMa )
***

"...cuvinte noi si vii la fel ca pestii ce se zbat in mana..." ( Dan Ioanitescu )

7 comentarii:

  1. ...ce chestie... suvita de par prinsa cu o clema de rufe pe sarma...
    Ma uitam cum imbratiseaza fetita florile, si ma gandeam ca probabil asa erai si tu cand erai copil... Chiar are ceva fetita din gravura cu ceva din tine, acum...
    Si mi s-a parut stranie aceasta impletire... chiar suntem prinsi cu un carlig de linia vietii..

    Mai tarziu o sa vad si flimul, acum sunt prea mult sub inraurirea gravurii...

    RăspundețiȘtergere
  2. "Frumusetea picturilor, mi-amintesc in fiecare zi de Dumnezeu si de paleta Lui, o explozie de culori vii din jurul meu .... fiecare zi este cea mai importanta, pentru că El mi-a dat harul Lui in acel moment."

    Laurie Justus Pace, autoarea picturilor din clip.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chris...
    Nu exista distanta in Timp si Spatiu !
    Am ce-mi trebuie sa o strabat :
    - Florile-mi aduc , din samanta in samanta , vesti din timpurile uitate de mine...
    - Apa-mi pastreaza emotia Cuvintelor spuse , ce se retrag spre Cuvantul -primordial...
    - Iar pletele-mi "antena", prinse de linia Vietii( impletire de linii vazute si nevazute ale acestei Lumi) ma ajuta sa comunic cu tine ( fara prea multe vorbe )...cu Inima ta !

    RăspundețiȘtergere
  4. karina...
    Si tu ai acel Har !
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Stii, Chris, ce-ar zice Dan ?!
    "...cuvinte noi si vii la fel ca pestii ce se zbat in mana..."

    RăspundețiȘtergere