.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 24 octombrie 2024

Misiunea


"Unii oameni își doresc să-și afle Misiunea, fiindcă simt că asta i-ar ajuta să știe ce au de făcut în continuare.
Ei bine, pentru mulți dintre noi, Misiunea/ prioritatea noastră nr. 1 în acest moment este să ne uităm la viața noastră de azi și să vedem cât din ea rezonează cu adevărat cu noi, cât din ea este aliniat cu ceea ce-și dorește sufletul nostru.
De asemenea, Misiunea/ prioritatea noastră nr. 1 este să observăm dacă există credințe/ tipare/ povești personale/ idei de care ne agățăm, dar care, de fapt, nu mai rezonează cu noi, nu mai servesc Binelui nostru. Și este ușor să le identificăm, fiindcă periodic ies la suprafață acele credințe/ tipare/ povești personale/ idei cărora le-a venit timpul să fie eliberate.
Misiunea/ prioritatea noastră nr. 1 în acest moment este să facem curățenie în interiorul nostru și în viața noastră și să eliberăm tot ceea ce nu este aliniat cu sufletul nostru, tot ceea ce nu servește Binelui nostru, toate atașamentele: atașamentul de un anumit mod de a trăi, de anumiți oameni, de povestea personală, de un anumit obiectiv, etc.
Practic, îți spui: „Ia să ne uităm noi la ce se întâmplă în interiorul meu, ce atașamente am eu, dacă nu cumva există credințe/ tipare depășite, după care eu continui să mă ghidez. Ia să vedem ce responsabilități am considerat eu că am și dacă toate acestea sunt cu adevărat reponsabilitățile mele sau nu. Ia să vedem dacă opinia mea că «trebuie să mă sacrific pentru….. /până când se va întâmpla……» este una care servește Binelui meu, dacă mai rezonează cu mine, cel care sunt acum”. 

(Franco DeNicola)

Un comentariu:

  1. Sper sa descoperi tot ceea ce este necesar pentru sufletul tau!
    Un final de saptamana minunat, draga Nima!❤️😘

    RăspundețiȘtergere