.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 9 iulie 2021

Diana Beltran Herrera:


“Oricât de devreme este pentru tine, pentru mine este prea târziu.
Este prea târziu pentru că nu m-a interesat niciodată timpul, acest timp în care tu te-ai mutat.
Obișnuiam să-mi doresc multe lucruri, acum nu vreau nimic din ceea ce trăiește într-un loc în care eu nu sunt.
Nu sunt interesată de partea întunecată a lucrurilor.
Dar trebuie să recunosc că îmi place misterul care se ascunde în întuneric.
Îmi plac zânele care își au sălăș în viața reală; eu sunt una dintre ele.
Zânele care amestecă visul cu banalitatea, cu probabilitatea, cu posibilitatea.
Iar tot ceea ce mă face să mă întreb “ce ar fi dacă?” este, întotdeauna, partea mea preferată.
Îmi doresc doar să fac fiecare lucru simplu, la fel de simplu.
Și la fel de frumos.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu