.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




sâmbătă, 14 decembrie 2019

Andrea Bocelli - "Return To Love" ft. Ellie Goulding ( Reîntoarcere la dragoste - Provocare muzicala - 26))



"Când ți-a ieșit inima din piept?
Când am încetat să mai visez
La o nouă iubire?
Neîncrederea din sufletul meu
Și am încetat să sper,
Dar brusc, tu...

Trezit din adânc
Un foc care mă aprinde...

Mă voi întoarce la dragoste
Și voi risca totul
Ca să-ți ofer lumea!
Și mă voi întoarce la dragoste,
Și voi rămâne
Să clădesc un vis
Încă o dată.

Cui îi pasă de trecut?
Cine știe despre mâine?
Iubirea e acum
Și poate că nu va dura,
Poate momentul acesta e tot ce avem,
Hai să aflăm.

Și, deși mi-e încă teamă,
Meriți să-mi încerc norocul.

Mă voi întoarce la dragoste și voi risca totul
Ca să vezi lumea ce ți-o ofer !
Mă voi întoarce la dragoste și o voi accepta,
De parcă inima nu mi s-ar putea frânge
Încă o dată.

Aici și acum, pe margine/ la capăt,
Promite-mi că nu vei privi în jos,
Nu vom cădea de pe margine,
Ia-ă de mână și arată-mi
Cum să iubesc iar.

Mă voi întoarce la dragoste și voi risca totul
Ca să-ți ofer lumea!
Și mă voi întoarce la dragoste și o voi accepta,
Ca să clădesc
Încă o dată..."

https://lyricstranslate.com


 - initiativa : Carmen

2 comentarii: