.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 25 iulie 2019

Crezi


Iubire după iubire...
Oricât m-aș strădui,
Mă tot dai la o parte
Și nu pot să ajung
Să vorbesc cu tine.
Sunt atât de tristă că pleci
Încât nu-mi vine să cred.
Dar, după tot ce am spus și am făcut,
O să rămâi singur.

Refren:
Crezi în viața de după iubire?
Parcă simt ceva din mine spunând
Că nu ești destul de puternic.

Crezi în viața de după iubire?
Parcă simt ceva din mine spunând
Că nu ești destul de puternic.

Ce ar trebui să fac?
Să stau și să te aștept?
Nu pot să fac asta!
Nu mai există cale de întors.
Am nevoie de timp ca să merg mai departe,
Am nevoie de iubire ca să ma simt puternică.
Pentru că am avut timp să mă gândesc bine
Și poate că nu mă meriți.

Refren

Dar știu că o să merg mai departe,
Pentru că știu că sunt puternică...
Nu mai am nevoie de tine.
Nu mai am nevoie de tine.
Nu mai am nevoie de tine.
Nu, nu mai am nevoie de tine.

Refren

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu