.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




duminică, 6 ianuarie 2019

A douăsprezecea Noapte Sfântă



Și-a fost ultima Noapte Sfântă.
Draga mea Totem, nu știu dacă ne-am înteles Boboteaza, Epifania fiecaruia, dar în călătoria prin cele douăsprezece zile și nopți, am fost prezente...deschise cunoașterii.
Am sărbătorit nașterea lui Iisus, ce a trezit amintirea profundă in sufletul nostru, a cine suntem cu adevărat.
Ne-am amintit ce am purtat în inimă o viață, fiindu-ne de ajutor gândul și imaginația.
Eu am fost doborâtă de dezvăluirea oamenilor toxici de lângă mine, dar m-am ridicat îndepărtâdu-mă schimbată pentru totdeauna.
Mi-am înțeles cele doua micuțe glande: hipofiza și epifiza -
una-mi produce somnul, cealaltă continuă să lupte...căci taina lumilor are sigiliul în noi.

"(Va lumina Christos), în fiecare întuneric direct din prezent..."


Un comentariu:

  1. astazi se încheie sirul sarbatorilor de iarna... Minunate descrierile celor 12 Nopti sfinte - la tine am facut aceasta mare descoperire, iti multumesc <3
    Ganduri bune pentru tot anul, draga mea >:D<

    RăspundețiȘtergere