.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 22 noiembrie 2018

Imaginea din oglinda...(Jocul cuvintelor nr.197)


De umezeală și frig, e un stres să alerg azi pe trotuarul noroiat ce-nconjoară ograda... 
În celălalt anotimp, parcurgându-l, mă lăudam că fac sport, simultan inspectând-mi și spațiul și timpul (cu care făcusem pariu că va trece optimist).
Asa că, îmi târâi papucii spre hol si rămân cu privirea-n oglinda în care abia de-mi mai zăresc griul din plete.
N-ai decât să juri pe mustața lui Dali (ha!), că dacă prin percuție dau ceva mai tare-n rama bătrână, aceasta-și va încheia cariera , nu înainte ca stratul de-argint, lărgindu-și cariile, să-mi arate o ultimă imagine - cum în bărbie îmi cade un colț de gură.


  ( - 
12 cuvinte:  optimist, ograda, nai, sport, noroiat, stres, cariera, pariu, tare, plete, mustata, percutie)

5 comentarii:

  1. foarte dragut textul imaginat de tine <3 Ce minunatie ai creat , facând aluzie la Dali si ale lui portrete de femei in stil cubist! Paralela la imaginea într-o oglinda sparta este perfecta! ☺☺☺ Poate ca marele geniu al penelului, asa isi si schita picturile ☺
    O seara de toamna placuta sa ai, Nima draga <3

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru ca ai folosit si titlul si duzina de cuvinte inzr-o singura compozitie (si eu am facut la fel) te-am inscris eu si in al doilea tabel. Eddy lanseaza 2 jocuri de creatie si doua tabele de inscriere, iar noi, cum s-ar zice, impuscam doi iepuri cu un foc. 😏
    un start bun in weekend! 😊

    RăspundețiȘtergere
  3. Din ce in ce mai surprinzatoare, draga Nima, in compoziile
    duzinii de cuvinte. Imi plac abordarile tale!

    Numai bine si senin sa fie la tine!

    RăspundețiȘtergere