.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




sâmbătă, 24 noiembrie 2018

Provocare muzicala (16): Andrea Bocelli, Matteo Bocelli - "Fall On Me"



"Cazi peste mine
Am crezut ca mai devreme sau mai târziu,
Luminile de sus
Vor veni in cercuri
Si mă vor îndruma către iubire
Dar nu știu ce-i potrivit pentru mine,
Nu pot vedea cum trebuie.
Am fost aici prea mult
Și nu vreau să mai aștept
Zbori ca o ghiulea
Prin sufletul meu,
Rupe-mă in bucati
Si fă-mă sa mă simt intreg
Sunt dispus sa lupt,
Să port această greutate
Dar cu fiecare pas
Mă intreb ce este adevarat

Cazi peste mine
Cu brațele deschise
Cazi peste mine
De oriunde ești
Cazi peste mine
Cu toată lumina ta
Cu toată lumina ta
Cu toată lumina ta

O lumină te va lumina în curând
Urmarește-o întotdeauna, va ști sa te ghideze
Nu renunța,
Ai grijă sa nu te pierzi
Si trecutul va avea sens pentru tine
Mi-ar plăcea sa ai incredere in tine, dar da
Cu fiecare pas pe care-l faci
E o calatorie infinită
Voi zambi dacă
În tot acest timp, mă vei lua cu tine

Cazi peste mine
Ascultă-mă
Cazi peste mine
Îmbrățișează-mă
Cazi peste mine
Daca vrei
Daca vrei
Daca vrei
Daca vrei

Închid ochii
Și te văd pretutindeni
Ies afară,
E ca și cum te-aș respira în aer
Simt că ești acolo

Cazi peste mine
Ascultă-mă
Cazi peste mine
Îmbrățișează-mă
Cazi peste mine
Cu toată lumina ta
Cu toată lumina ta
Cu toată lumina ta"



- initiativa : Carmen

2 comentarii:

  1. superba piesa <3 <3 <3 absolut minunata interpretare! Superb text, superbe imagini <3
    Incântator videoclip >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Emotionanta si superba interpretare!! Vai... nu-mi vine sa cred! Cum trece timpul :O!!
    Mi-a placut mult traducerea (la fel de mult cum mi-a placut varianta in engleza si italiana.. superb superb superb)
    Multumesc pentru acest moment sensibil!
    cu drag

    rux

    RăspundețiȘtergere