.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




miercuri, 4 ianuarie 2017

Sfarsitul suferintei...




"Fie ca sunetul acestui clopot să pătrundă adânc în Cosmos, chiar și în cele mai întunecate locuri.
Ființele vii sunt în stare să-l audă clar, astfel că toți cei care suferă, se liniștesc în el.
Înțelegerea vine în Inima lor și ei transcend calea suferinței și a morții.
Ușa universală a dharmei este, deja, deschisă,
Sunetul valului, în creștere, se aude clar,
Miracolul se petrece.
Un copil frumos apare în Inima unei flori de lotus,
O picătură unică a acestei ape pline de compasiune.
Este suficientă pentru a aduce, înapoi, primăvara răcoritoare în munții și râurile noastre.
Ascultând clopotul,
Eu simt cum suferințele, în mine, încep să se dizolve,
Mintea mea se calmează, corpul meu se relaxează,
Un zâmbet se naște pe buze,
Ca urmare a sunetului clopotului.
Respirația mă aduce, înapoi, pe insula protejată a înțelegerii.
În grădina Inimii mele, florile Păcii infloresc minunat."

Un comentariu: