.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 4 iulie 2013

Rugăciunea seninătăţii - de Reinhold Niebuhr


Doamne,
dă-mi seninătatea de a accepta lucrurile pe care nu le pot schimba,
curajul de a schimba lucrurile pe care pot să le schimb,
şi înţelepciunea de a şti să le deosebesc.
Şi astfel, să trăiesc prezentul fiecărei zile,
Bucurându-mă de prezentul fiecărei clipe,
Acceptând greutăţile ca pe o cale care mă conduce spre pace.
Luând, aşa cum a făcut El, această lume păcătoasă aşa cum este, nu aşa cum aş vrea eu să fie,
Având încrederea că El va face toate lucrurile drepte, dacă mă abandonez Voinţei Lui.
În acest fel voi putea fi îndeajuns de fericit în această viaţă
şi extrem de fericit cu El de-a pururi, în cea viitoare.
Amin!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu