.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 5 iulie 2013

"...si-am inceput in miez de toamna ruginie sa albesc, precum copacii primavara."

 
 
 
"Eu va voi povesti acum. Ceilalti s-au dus!
Doar eu, in norul amintirilor invaluita,
am mai ramas sa-ncaruntesc in colb de ani
si-n plop tremurator sa ma preschimb.
 
In intunericul durerii-am invatat sa inteleg
soptirea radacinilor.
In radacini s-au prefacut barbatii.
In intunericul durerii-am invatat sa inteleg
rostirea stelelor tacute.
Copii mei s-au prefacut in stele.
 
Cu cei ce s-au nascut din mine
astfel pe tainice carari m-am intalnit
in purpuriul inimii caus.
Acolo-am zavorat povestea-ntreaga.
 
Seara cadea sub boltile ceresti.
Atunci am auzit chemandu-i un semnal.
Poate atunci singuratatea m-a cuprins intaia oara
si-am inceput in miez de toamna ruginie sa albesc,
precum copacii primavara."
 ...
 
( Mihai Berberov )

- foto: Dora Maar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu