.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 20 decembrie 2012

Nichita Stanescu - “Schimbarea la fata“

"Am schimbat nasterea pe moarte
In rest am ramas de tot sarac.
M-a izbit cu aripa un inger
si am devenit rege,
pe un tron in prabusire.
Nu stiu ce inseamna cinci,
nu stiu ce inseamna patru
in genere nu stiu nimic,
dar marturisesc ca mi-e stramta coroana,
prieteni, ca un orizont imi sunt tamplele,
ca o stea sau ca un glont imi este coroana,
de-a dreptul in frunte."

2 comentarii:

  1. era sa te intre nichita? pe urma am vazut eticheta..ce sa spun sint buna( de fapt nu, l-am cunoscut si i-as recunoaste versurile dintr-o mie)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti b u n a ! >:D<

      Cu toata admiratia si dragostea mea !

      Ștergere