.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




duminică, 22 iulie 2012

- life in pictures ( 35 )


"Ia cunoștința că pot ucide,
că pot zdrobi cu călcâiul capul suav
al stelei răsărinde și placide,
din pricina căreia am devenit zugrav!

Ia cunoștința că nu am milă de mine,
că sângele meu mi-l amestec cu mestecenii!
Grabnic ți-aduc la cunoștința toate acestea!
Vezi ce faci !"


- Nichita Stanescu - nod 19

initiativa : Costin Comba Photo Blog

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Se-ntampla destul de des...sa-mi infig unghiile-n cate o clipa a zilei ...Pana la "sange"!
      Si mai ales cand incerc sa postezcate ceva...aici , pe blog.
      Stiu ce am , dar nu-mi mai pot ocupa locul pe stanca "micii sirene" si sa ma mai intreb daca dincolo de "lumea mea " mai exista ceva ...

      Ștergere
    2. da...
      şi eu cred că "ştiu ce am", şi eu cred că "deşi vorbesc pe înţeles" parcă aş sta de vorbă doar cu mine...

      Ștergere
  2. Dragul de Nichita ce poezii pline de patos a zamislit... Si eu tot la Nichita m-am dus cu gandul...
    O zi racoroasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba imaginea ,imi place si mesajul!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere