.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




luni, 16 iulie 2012

"ceva"ul...

De cand ma stiu am ascultat pareri, si pareri ...povesti si descrieri din drumurile altora ...
Nu am apelat la cunoasterea intelectuala si ratioanala ; am tinut legatura cu Spiritul si am acceptat de la bun inceput ca, ceea ce nu pot verifica/cunoaste eu, nu inseamana ca nu exista.
Cei ce au descris trecerile spre alte dimensiuni, cei care au avut momentul lor de pura constientizare de sine , cei care au intalnit "ceva"ul ca o certitudine ...ma fascinau chiar si prin dialectica diferita prin care povesteau.
Si iata-ma , acum , ca ...eu am o astfel de poveste .
In fiecare noapte am ora de plimbare prin parcul din apropiere - "rondul meu de noapte".
Ieri-noapte ( 15 iulie a.c. ) , pe la ora 21,30 , am trecut pe langa batranii ulmii grosi si scorturosi , am trecut odata cu adierea ce le involbura frunzisul si mai sa raspund unei bufnite "Huuuu!"...ca sa-mi verfic realitatea aceste plimbari .
Ma tineam bine de mana barbatului meu , cu ochii-n trotuar de grija melcilor aventurieri ...
Am luat-o pe alea care ducea spre casa si am rasuflat usurata ; acum puteam sa-mi dau capul pe spate si sa caut Steaua Sudului, bombanind-o ca mi-e dor s-o vad ; ca steaua care de 3 ani se tot marise si stralucea la vest , a disparut imediat dupa ce Luna a fost  mai aproape de Pamant...asa, pur si simplu fara sa fi intrebat-o cum o cheama ...Deh !
Si...am ramas in mijlocul drumului incantati ...Fireste aveam pe bolta cereasca cea mai frumoasa stea ! Era la sud, era mare , si parca se tot marea ... Ma incanta revederea de parca imi inflorise muscata din fereastra si-i mangaiam frunzele soptindu-i ca mi-a fost dor de inflorirea ei.
Cateva momente am laudat-o , chiar am apreciat ca se mareste luminand diferit ( habar n-aveam de ce...).
Eram ca doi copii cu mainile ridicate si lipite de vitrina cu minunatii .
Deoadata , steaua "noastra" a aruncat spre noi o lumina laptoasa ; noi lasand sa ne cada bratele ...cu "uuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaauuu!" iesit soptit si fierbite din gat ...
Apoi, steaua ( "ceva"ul ) s-a zbatut bland, si instananeu a disparut, lasad in urma o linie subtire , lumnoasa, care s-a-nfipt cu totul in noapte ...
Si, noi, eram ...linistiti de parca ne plecase intr-o calatorie, cineva drag...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu