.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 20 ianuarie 2012

Străfund de ochi


"Valul venind spre mine a împietrit în aer
O, chiar şi tu, iubito, ai rămas
într-o deplină nemişcare.

Şi timpul are febră
O, el mă arde
secunda este fixă ca o perlă
şi stropii valului atârnă-n aer.

Tu, atât apuc să strig, tu
şi cuvântul începe să se vadă
încet,âncet cum se vede lăsarea de noapte,
cuvânt din două litere: tu.

Animal monstruos, înţelesul
s-a oprit, şi începe să se vadă..."

6 comentarii:

  1. Nichita... unul din foarte puţinii poeţi pe care îi admir.
    Frumos, din nou!
    Ţi-ai pus în gând să ne îmbăiezi în frumos şi... îţi iese!!!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. deci e incredibil de la primele versuri am stiu ca e nichita..oh yeah! splendid minunat o adevarata bucurie a inimii

    RăspundețiȘtergere
  3. Doar urmaresc calitatea vibratiei... nu forma gandului.
    Atata cat mi se-ngaduie.

    L-am intalnit pe Nichita-n lumea asta si...nu l-am recunoscut.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Este extraordinar cât de bine îl receptezi pe Nichita, care nu este înţeles de majoritatea dascălilor de limba română ! Ce să mai vorbim despre nespecialişti... Este, indiscutabil, un geniu poetic.
    Felicitări !

    RăspundețiȘtergere
  5. Serban Tomsa...drag-scriitor :)
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere