.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 8 septembrie 2011

tac


Cand se vorbeste despre Dragoste , stau cu piciorul pe frana .
Intotdeauna vorbaria atrage atentia si mai ales a celor sclipitori si puternici in logica .

A fost o vreme cand admiram pe cei care promovau dragostea in definitii, citate, discursuri ...
Dar in "camaruta" mea "regele era gol" !
Si am strigat ca "regele este gol".
Am continuat sa discut , chiar si intre straini, subiecte destul de delicate ( in limita propie-mi educatii si culturi ), dar despre Dragoste, am ales sa tac si sa nu mai spun nimic...

(  - art:  Claudia Tremblay  )

4 comentarii:

  1. Frumoasa postarea:)
    Lumina sa fie cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si totusi...nu inceta sa iubesti, chiar daca nu vorbesti despre asta. :) Simti ca ti se umple inima...e iubire si e ok. Iar teiul se curata. E in picioare, traieste, mai are destule anotimpuri de parcurs.
    >:D< >:D<
    Noapte buna, Nima! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. oana...
    Nuuuuu...altfel nu as putea sa-ti scriu aceste vorbe.
    Tu ti-ai gasit simbolurile pe corp ...eu inca le mai caut >:D<

    - Si teiul face parte din Planul Divin .

    RăspundețiȘtergere