.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 1 septembrie 2011

"Nihil sine Deo !"



"Cristian Carcu :

In articolul anterior vorbeam despre Maestrii Inaltati incercand sa ii aduc in fata cititorului, apeland la surse scrise ale istoriei civilizatiei noastre. De-a lungul cautarilor mele ce m-au dus in cele mai sublime si totodata cele mai ciudate locuri, am incercat sa gasesc macar o bucata din marele puzzle al cunoasterii acestor Maestrii. Cateodata, am crezut in van ca am pus mana pe asa ceva...altadata am fost atins de adierea unui ceva nedefinit si frumos precum vedeam in visele mele derulate in fata ochiilor mei deschisi...Dar nu am gasit decat oameni ce se straduiau, ca si mine. Am fost dezamagit. Pe urma am inteles ca, de fapt, nu e nevoie de mai mult. Nu trebuie decat sa te pregatesti si cand iti va veni ceasul sa faci saltul, daca meriti, acei Maestri Inaltati ti se vor dezvalui. Ti se vor dezvalui in asa fel incat vei uita si dezamagirile si ranile facute de bocancii de fier pe care a trebuit sa ti-i faci ca sa rezisti drumului, de spaimele si luptele cu tine insuti. Ti se vor dezvalui in felul in care sa iti aduci brusc aminte doar de frumosul cautarii. Si de cei pe care i-ai intalnit pe calea ta si care au schimbat o vorba cu tine facandu-te sa nu te mai simti singur in fata dorintei de a fi altceva decat o frunza batuta si purtata de furtuna vremurilor vietii tale.


Intr-una din zilele vremilor acestora am intalnit un om. Un om cu care am vorbit dupa ce ajutase un prieten de-al meu.
Acest om se numeste Bogdan Georgescu.

Intrat in cel de-al 43-lea an al calatoriei sale in lumea aceasta, a inceput sa-mi spuna:

BG.: Lumea ezoterică si partea nevăzută m-a interesat în momentul în care mi s-a pus un diagnostic care nu îmi mai acorda multe sanse din punct de vedere medical si atunci mi-am dat seama că fiindu-mi frică de moarte, am zis că trebuie să fac si eu altceva, să caut mai mult. Nu stiam că există Dumnezeu până la vârsta de 30 de ani. La vârsta de 30 de ani, într-adevăr l-am găsit. Mi-am dat seama că sunt forte care actionează pe undeva..., să-i zicem lumea astrală din Univers. Dumnezeu e undeva acolo sus, Universul tot lucrează pentru noi. Prin urmare sunt un tip format, nu nativ. M-am apropiat de Dumnezeu prin Reiki. E adevărat ca Reiki-ul ca si sistem coroborat cu ortodoxia ne ajută foarte mult.

Rep.: Reikiul este o tehnică recuperată din epocile trecute sau este o descoperire a vremurilor moderne?

BG.: Părerea mea este că Reiki-ul s-a redescoperit în vremurile noastre, dar nu putem să-l comparăm cu Yoga pe care o stim de mii de ani. Reikiul are, să spunem, vreo 400 de ani. Dar el a existat dintotdeauna. De ce spun asta? ...fiindca Reikiul ca si concept si tehnica de a pune palmele pe bolnav pentru vindecarea lui era cunoscut încă de acum 2000 de ani. Lucru spus si facut si de Iisus, numai că Sfintele Taine s-au uitat... De ce? Nu se spune si nu intru în amănunt. Aici am o altă părere...

Rep.: Am înteles că ai ajuns la grade destul de mari de cunoastere...

BG.: Da. Dar cunoasterea nu este a noastră, ci a lui Dumnezeu. Accezi la cunoastere prin Dumnezeu, prin intregul Univers. Am început să practic Reiki-ul si am ajuns maestru în aceasta tehnica, primind initieri pe mai multe sisteme pentru a începe să simt energiile.

Rep.: Iartă-mă că te întrerup. Hai să spunem cititorilor ce este mai exact o astfel de initiere...

BG.: Ce înseamnă o initiere? O initiere se produce în trei planuri. În plan fizic, spiritual si energetic. În plan fizic, trebuie să faci ceva în fata omului, trebuie să-i arăti că-l initiezi, pentru că noi, in mod obisnuit, nu palpăm astfel de energii. Simturile noastre sunt atrofiate. Dumnezeu ne-a creat după chipul si asemănarea lui si ne-a creat cu toate... cu clarviziune, clar-auditie, clar-perceptie... etc, dar acestea se diminuează pe măsură ce crestem pentru că nu suntem pregătiti. Nu suntem pregătiti să vedem lumea spirituală, nu suntem pregătiti să auzim lumea spirituală, nu suntem pregătiti pentru foarte multe. Si atunci, omul trebuie să vadă că-i faci ceva în plan fizic. Tu poti să te uiti doar la el si să-i faci initierea fără nici o problemă, pentru că initierea nu o faci tu. Prin asta este minunat Reiki-ul: tu esti doar un canal. Minunile le face Dumnezeu, nu noi.
În plan spiritual sunt cei care se ocupă de noi, cei care îsi dau accesul la anumite energii si aici vorbim despre Sfinti, Arhangheli, Maestrii Înăltati, Maica lui Iisus, Dumnezeu Tatăl.
În plan energetic se deschid niste canale. Vezi tu, la prima initiere de grad III în Reiki, se dau acces la niste simboluri, la niste chei energetice. Si se deschide Chakra coroanei, palmele si picioarele si prin asta este minunat Reiki-ul pentru că începem să ne curătăm noi prin noi însine, incepem să aducem în plan constient problemele care sunt ale noastre.

Rep.: Vorbeai despre aceste simboluri din Reiki că sunt niste chei? Toată lumea stie că simbolurile reprezintă un concept, o idee, esentializare. Ce sunt in Reiki aceste simboluri? Ce reprezintă ele? Vorbesti de chei, cheia mă trimite in primul rând la o poartă.

BG.: Da. Se poate spune că este si o poartă. Acest simbol este cheia cu care deschidem această poartă, ca să avem acces la o anumita energie.

Rep.: Dar simbolul este un semn grafic... nu-i asa?

BG.: Este un semn grafic, dar ideea e de a desena, de exemplu, un simbol ca să deschizi o poartă de energie e acelasi lucru cu a-l vizualiza. Când un simbol din Reiki se activează e pentru ca să ai acces la anumite energii... da... sunt anumite tehnici pe care asa le-a primit maestrul Ushui.

Rep.: Si fiindcă vorbeai de Maestrii înăltati... putem să ne gândim că aceste simboluri sunt venite de la ei?

BG.: Categoric da.

Rep.: Si că daca simbolul deschide o poartă, indiferent că este semn grafic sau altceva, este vorba de energia formei?

BG.: Da ai dreptate. Energia actionează. Ideea este să o accesezi. Si se dă voie să accesezi. De ce? Să ne aducem aminte de tinutul Shambalei care e legat de Atlantida. Initierea în sistemul Shambalei îti dă acces la 352 de simboluri pe care atunci, demult, fiecare le folosea cum vroia. Adică unul voia Soarele, altul altceva, si atunci Dumnezeu nu a mai dat acces la toate simbolurile din Shambala. Cred că a luat o decizie foarte înteleaptă si a înecat Atlantida. Au scăpat cei care au levitat, părerea mea. De atunci, unele dintre simboluri, rămân, totusi, niste secrete. In momentul în care noi o să constientizăm că trebuie să folosim energia doar în voia lui Dumnezeu, vom avea acces la ele. Asta vizavi de simboluri.

Rep.: În tot ceea ce ai făcut tu până acum, în toată această devenire, în toată evolutia asta a ta, ai avut comunicare cu astfel de maestrii înăltati?

BG.: În meditatie. În meditatii...da!

Rep.: De ce doar în meditatii? Vreau să te întreb foarte clar...pentru cititori. De ce doar în chestiunile acestea, ce tin de spiritual, ajungi să ai convingerea că EI există si poti să lucrezi cu EI? De ce nu apar aici, în lumea aceasta... concret, pentru oamenii care nu palpează energiile subtile?

BG.: Părerea mea: Cred că nu toti suntem pregătiti. În momentul meditatiei se produce iesirea din trup si atunci comunicarea cu lumea astrală, cu anumite ceruri [toată lumea împarte cerurile, nu sunt convins că este chiar asa] e mai clara. Exista un nivel la care putem avea acces, un nivel la care Dumnezeu ne dă acces. Cunosc multi maestri care spun "m-am conectat la cronica Akasă". Le spun... "stai un pic, conectarea la Cronica Akasă înseamnă că timpul acordat, timpul pe care tu îl dedici evolutiei tale spirituale este foarte mare!!?." Sa nu ne apucăm să facem afirmatii cum că ”Gata m-am conectat la Cronica Akasă... si de acum poti să te vindeci... ”

Rep.: De ce?

BG.: Pentru că nu asa se produce. Iesirea spiritului din trup se produce noaptea când dormim, sau în meditatie. Si uite asa si mie..., care nu sunt un tip nativ, mi-au trebuit câtiva ani să înteleg cam cum se face. M-am uitat peste tehnicile Yoga, m-am uitat peste tehnicile de meditatie Reiki, m-am uitat pe tehnicile de meditatie din toate sistemele, si am ajuns sa cred că acea comunicare cu lumea nevăzută apare când esti pregătit. În anumite momente doream foarte tare să văd lumea astrală, lumea spirituală de pe pământ asa ca m-am rugat la Dumnezeu timp de 6 luni să văd. Când am văzut-o... n-am stiut cum să mă pun mai repede în genunchi si sa-L rog să nu o mai văd. Nu eram pregătit în momentul respectiv. E minunat să vezi, să poti să te ajuti, să ajuti pe altii, să vezi când un om are o boală, are un cancer, sau o entitate lângă el. Totul îti vine de la Dumnezeu. Sunt tehnici de formare a celui de-al treilea ochi, sunt tehnici de formare pentru ca să auzim, să vedem.

Rep.: Vin oameni la tine, [pentru că tu ai un cabinet] vin oameni la tine să te roage să-i ajuti. Dacă este să ne conectăm la lumea aceasta modernă, pe care o cunoaste toată lumea, lumea modernă comună în care stiinta, tehnologia si lucrurile palpabile sunt punctul de sprijin pentru răsturnarea universului fiecărui om si nu partea spirituală, cum reusesti să-i ajuti, pentru că ai făcut-o de atâtea ori, si îi ajuti... tu ai un alt punct de sprijin, tu ai partea spirituală. Asta vreau să înteleagă cititorii că există posibilitatea clară ca lucrând asupra spiritualului să se vadă rezultate în viata materială. Fiindcă foarte putini cred acest lucru, doar când le ajunge cutitul la os...

BG.: În general, toti avem îngeri păzitori. Când vrea Dumnezeu să ajungi la un duhovnic, la un terapeut, la un doctor îti duce el pasii. Părerea mea. Si atunci eu pot doar să-i spun ca există ceva. Sunt un tip care a verificat. Eu nu am crezut pe nimeni.

Rep.: Ai fost Toma Necredinciosul?

BG.: Da. Am fost Toma Necredinciosul. Putea să-mi spună mie oricine, chiar si Maestrul Argeseanu, până nu mai putea el, că vede nu-stiu-ce. Trebuia să mă conving eu singur. Si m-am convins apoi lucrand cu pacientii mei. Marea majoritate ajung la o astfel de terapie în momentul în care chiar le-a ajuns ”cutitul la os”. Adică au copiii bolnavi, sau sunt ei insisi bolnavi...Atunci încep si caută. Pe mine mă interesează să le fac doar declic-ul. Le spun doar, ”uite dacă faci asa si asa... se poate rezolva". Dacă nu face... e problema lui, pentru că aici intervine liberul arbitru. E minunat că îl avem. Dumnezeu ne lasă să ne folosim de liberul arbitru 100%, dar are întotdeauna un plan de rezervă. Si atunci prefer să las omul să se convingă singur ce înseamnă puterea rugăciunii, ce înseamnă initierile, ce înseamnă... până la urmă el trebuie să se convingă singur. Eu nu trebuie să conving pe nimeni. Eu nu trebuie să conving pe nimeni că o văd pe Maica Domnului, pe Dumnezeu... si nici nu mă interesează. Pe mine mă interesează relatia mea personală cu Divinitatea... Si cine ajunge la mine, ajunge, în general, pentru că îl aduce îngerul sau păzitor. Îngerii nostri păzitori se uită la noi asteptând să le cerem ajutorul. Asa că până la urmă, oamenii trebuie să se convingă singuri.

Rep.: Îti mai pun încă o întrebare legată de domeniul ăsta. Oamenii care vin la tine sau la oricare alti terapeuti neconventionali, subliniez cuvantul NECONVENTIONAL, pentru că au nevoie... si pentru că într-adevăr văd avantajele acestei tehnici non-conventionale sau vin pentru că îsi spun ”hai să încerc si treaba asta”...

BG.: Nu. Unii vin pentru că au înteles, au inteles, de exemplu, ca o afacere poate să meargă bine dacă este lucrată un pic si din punct de vedere energetic. Deci sunt oameni care au înteles că o rugăciune spusă în plus duminică seara, poate să te ajute să-ti meargă afacerea. Sau un exemplu pe care-l dau cel mai frecvent: evreii au înteles să dea 10% din câstigul lor pentru Dumnezeu... ceea ce noi nu am înteles. Din momentul în care iti dai seama ca ”banii” sunt energie, tu ajuti pe altii... Dumnezeu are mai mare grijă de tine. Asta este asa numita ”zeciuială”, asa că sunt oameni care au înteles acest lucru, sunt oameni care vin să mă testeze, să vadă... pot să câstige un proces si asa mai departe. Oricum, părerea mea este că la ora actuală în România se lucrează foarte mult din punct de vedere energetic.

Rep.: Am atins un subiect foarte sensibil mai ales pentru revista noastră. Ai spus că se lucrează energetic. Noi vorbim foarte mult despre ”Războiul psihotronic”, despre tehnicile de manipulare energetice care se folosesc în întreaga lume. Vreau să te întreb cum se vede chestiunea aceasta în România... hai să definim această chestiune pentru cititori.

BG.: Ce-si alegea prima dată regele în anii 1300-1400? Vrăjitoarea si Vraciul. Se deschidea astfel tarotul să vadă dacă in cazul in care mergea la război, va câstiga sau nu. Părerea mea, la ora actuală - si asta este o chestiune globală – marile concerne au înteles si au oameni care fac ceea ce fac si eu. Poate la un alt nivel, la un nivel, normal, mai mare decât mine. Asa că... pentru ca să le meargă bine, fac anumite ”chestii”. Apelează la anumite tehnici, la anumite aparate, anumite scoli. Hai să fim seriosi. Rusii au, la ora actuală, una dintre cele mai renumite scoli de parapsihologie. Au început să readucă si să redescopere anumite tehnici. La început samanismul, pe urmă radiestezia, tot felul de terapii. În momentul în care ai acces la energii, depinde ce faci cu ele, si care la un moment dat, cred că sunt chiar îngăduite de Dumnezeu. Protectia e un exemplu. Dar hai să fim seriosi, să ne aducem aminte... noi am avut si încă mai avem oameni foarte buni. E adevărat, nu stim să ii punem in valoare.

Rep.: Cum ai defini tu un atac energetic?

BG.: Un atac energetic? Cel mai simplu. O negociere între două companii. Este un atac energetic de comunicare. Alt exemplu. Am de câstigat un proces: un atac energetic, la nivel de Chakra 5 (care e chakra comunicării). Deci se poate.

Rep.: Asa cum în lumea noastră este si alb si negru, si pozitiv si negativ, dacă cineva te atacă energetic tu ai posibilitatea să respingi acest atac? Si, mai ales... să-ti faci protectie? Deci protectia înseamnă... ?

BG.: Protectia înseamnă până la urmă să mă feresc. De ce să nu mă feresc, să fiu lovit si pe urmă să ma gândesc la cine a făcut-o? Eu nu sunt adeptul atacurilor ”psi”. Am trecut prin acestea... da, am trecut prin asa ceva... era o vrăjitoare care mă ataca... dar atunci eram adeptul sabiei. Acum nu. Până la urmă totul se reduce la iubire si iertare. E cea mai puternică sabie. Însă eu totusi merg pe ideea protectiei energetice. Ea se poate face si prin ortodoxie si prin multe alte tehnici, insa, totusi, cred că orice atac energetic este si el îngăduit de Dumnezeu.

Rep.: Dacă ar fi să vină la tine, probabil că si s-a întâmplat, un astfel de om modern care se bazează doar pe stiintă, tehnologie, pe partea aceasta palpabilă si tu îti dai seama că respectivul are nevoie de o deschidere către cealaltă zonă, fată de cea despre care vorbim, de cea neconventională... ce i-ai spune ca să-i deschizi putin mintea, ca să vadă ceea ce de fapt poate să vadă?

BG.: E o diferentă de la individ la individ. În general, terapeutii la care ajung oameni de genul acesta si care trebuie ajutati, îsi dau seama că cei din fata lor au probleme de comunicare cu îngerul păzitor.

Rep.: Să spunem că omul acela nu crede în îngerul păzitor.

BG.: O să-l pună Dumnezeu în fata unei situatii în care... stii, cunosc oameni care nu cred în Dumnezeu dar atunci cand pleacă de aici si se văd pusi imediat într-o situatie limită spun ”Doamne ajută!”. Atunci eu îi întreb: ”si cum era cu Dumnezeu? Parcă nu era...?!” si atunci ei se conving singuri. Deci te pune Dumnezeu în fata unei situatii în care până la urmă trebuie să-l accepti, pentru că e acolo. E adevărat că am cunoscut si oameni care nu acceptă prezenta lui Dumnezeu pe pământ... oameni care nu cred în nimic. Dar în adâncul sufletului lor, au toate programele Divinitătii. El, omul, acolo întelege...in adancul sufletului sau. Am cunoscut oameni, care la nivel rational - si aici e problema – nu cred. Dar la nivel de suflet, ei credeau în Dumnezeu 100% si chiar mai mult. De fapt, ei nu constientizau acest fapt. Asa că eu încerc să-i fac să constientizeze că există ceva acolo. Chiar stăteam si mă gândeam într-o meditatie, mai demult, că dacă eu întorc la Dumnezeu un om e bine si astfel îl ajut pe Dumnezeu în ceea ce priveste sufletul omului. Dumnezeu nu a spus să facem biserici din piatră, ci să facem biserici în inima noastră... Si atunci eu sunt multumit. Dar în general, Dumnezeu te pune în situatia în care să-ti dai seama că mai există si altceva. Si până la urmă, fiecare are liberul lui arbitru.

Rep.: Un ultim subiect. Tu esti un practician neconventional. Un practician ce esti zi de zi în mijlocul acestor probleme, îi ajuti pe altii, din când în când acest ajutor se întoarce si împotriva ta, suporti si tu loviturile. Esti cel care ajută. Esti avangarda... nu-i asa? Esti maestrul Reiki, si nu unul la modul teoretic, ci la modul practic, experimentând cunoasterea aceasta în fiecare zi. Tu, cel care practică zi de zi, acest tip de cunoastere si de ajutorare, mai ales al celorlalti, cum te simti în această lume a acestor domenii în care apar tot soiul de cărti scrise de indivizi care sunt doar la nivelul teoretic si care fac bani din vânzarea cărtilor făcute din alte cărti? Exista o astfel de adevărată modă, nu doar în România, ci în toată lumea. Sunt cei care spun: „gata am citit vreo 2-3 cărti si am înteles. Încep să scriu si eu cărti." ...carti care au capcane ascunse pentru teoreticieni, însă din punct de vedere al practicianului nu mai sunt ascunse. Fiecare individ care ajunge să stea fată-n fată cu un semen de-al său intr-ale cunoasterii, are o responsabilitate pe verticală. Nici măcar la nivel moral. Vertical înseamnă vertical, aici nu mai vorbim despre moralitate, pentru că verticala este amorală însă presupune cea mai cumplită responsabilitate. Cum te simti tu printre acesti teoreticieni? Tu care ti-ai asumat această responsabilitate?

BG.: În general nu mă interesează ceea ce fac ei. Nu mă interesează pentru că ei îsi asumă ceea ce scriu, ce spun si ce fac. Si pentru tot ceea ce faci gresit există o plată. Dumnezeu dă acces tuturor. Ce facem după..., aici intervine responsabilitatea. Acum 12 ani eu nu credeam că voi ajunge să fac asa ceva... Si l-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea posibilitatea să ajut alti oameni, pentru că si eu am fost ajutat de oameni. Atunci, cred că nici nu m-am gândit ce responsabilitate avem fata de semenii nostri. Asa ca... nu pot să judec. Nu am voie. Nu-mi dă voie Dumnezeu să judec pe nimeni. Pot să am o părere. In momentul în care avem contact cu lumea spirituală, nu avem contact doar cu lumea spirituală ”albă”, aici intervine si răul, care tot prin noi se manifestă. Este problema lor de unde îsi iau informatia, însă tot ceea ce se spune si se face spiritual gresit, se plăteste. Nu pot să-ti dau un verdict, însă nu sunt de acord cu aceste practici. Noi, fiind crestini-ortodocsi avem initiere pe Cruce. Avem, deci, acces prin simbolul suprem. E adevărat, rămân la părerea că există simboluri mai puternice decât Crucea, dar asta este o altă discutie, si atunci nu pot să stau împotriva evolutiei unui Spirit. Eu privesc omul ca si Spirit... iar ceea ce vedem cu ochii acestia e doar o ”carcasă”, mai urâtă, mai frumoasă dar... fiecare îsi asumă totul până la urmă. Vizavi de cărti, am cumpărat foarte multe. E cineva care m-a învătat: ”Te duci în bibliotecă, alegi o carte, oricare vrei tu, iei informatia si o închizi”. Prima dată am crezut că acel cineva glumea. Dar atunci când avem nevoie de răspunsuri... functionează. Atunci putem să luăm dintr-o carte ”proastă” o informatie de care avem nevoie. Si până la urmă răspundem în fata lui Dumnezeu prin ceea ce facem, ce spunem si ce gândim.

Rep.: Crezi cumva că această deschidere spirituală care s-a făcut la modul ortodox, sau neortodox, vorbesc de modalitate, nu că ar apartine ortodoxiei, crezi cumva că va aduce un beneficiu întregii Umanitătii...? Această reîntoarcere? Intreb aceasta fiindca acum se asează se repozitionează niste energii, cunoasterea omului nu mai rămâne la nivelul acela pe care-l exprima Carl Sagan în emisiunea lui, că tot ceea ce se poate calcula matematic există, ce nu se poate calcula nu exista. Crezi că ne aflăm cumva într-o accelerare a evolutiei sau drumul acesta pe care ne aflam este o pistă falsă?

BG.: Părerea mea este că mai avem încă multe de descoperit. Foarte multe. Eu cred că Dumnezeu ne mai lasă să descoperim încă multe pe planeta aceasta. Lucruri care sunt ”aici”. Eu cred că e o ascensiune evolutivă. Si vizavi de tehnici, hai să fim seriosi, s-a ajuns la tehnici medicale de operatie foarte avansate, dar multi nu înteleg că se poate vindeca un om si mai repede dacă se actionează si energetic. Dar Dumnezeu ne lasă în ritmul nostru. Asta e! Bineînteles, având si liberul arbitru. Eu cred că suntem pe un plan ascendent de evolutie. Nu de stagnare, nu de involutie.

Rep.: Si planul acesta ne va duce la ceea ce sperăm în forul nostru interior sau ne va arăta altceva? Pentru că toată lumea speră să ajungă la cunoasterea aceea supremă. La Lumină, la Binele acela pe care ni-l putem imagina doar în această viată, pe care-L vom descoperi, dacă-l vom descoperi după moarte. Acest plan ascendent... unde ne va duce el de fapt? E justificată din punct de vedere al concretului lumesc această sperantă de evolutie a omului?

BG.: Acces la Lumină si la Întuneric avem toti. Accesul la Lumină ni l-a dat Dumnezeu de când am scos primul sunet. Când ne-am născut s-a făcut Lumină pentru că era întuneric în pântecul mamei. Acum totul depinde foarte mult si de misiunea noastră personală ca si spirite. La ora actuală, am văzut întrupări ale unor spirite foarte mari, spirite care vin să ne ajute. Acum câtăva vreme era în foarte mare vogă conceptul de copii Indigo, copii de Cristal, care sunt absolut minunati... pentru ce au venit? Pentru ca noi să evoluăm, pentru ca părintii lor să evolueze. Asa că eu cred că putem ajunge la acel punct final si în viata aceasta. Depinde ce-ti propui. Eu ce-mi propun? Să fiu ”ignorant”?. Ok. Devin un robot, mă duc de la 9 la 17 la servici... sau vreau altceva?... mă duc si cer Universului. Pentru că Universul ne dă.

Rep.: As vrea să fac un Post Scriptum al acestui interviu concret. Care este diferenta între a cunoaste Calea si a merge pe Cale?

BG.: A merge pe Cale înseamnă a constientiza.

Rep.: Ce?

BG.: Cunoasterea. Cunoasterea o avem toti, de când ne nastem. La nivel de subconstient, la nivelul sinelui, la nivelul spiritului. Ideea e...ce alegere facem? Revin la liberul-arbitru. Noi si numai noi, în momentul în care Dumnezeu ne-a dat Ratiunea, ne-a dat Sufletul, ne-a dat si Spiritul... în momentul în care acestea trei sunt unite, cred că stii pe unde mergi. În momentul în care esti rupt in mai multe bucati... nu-ti găsesti drumul.

Rep.: Si concret: În viata ta cum este această cale? Cât este de grea? cât este de dificilă? Ce disciplină trebuie să-ti impui?

BG.: Da... Am ritualurile mele, am tot ceea ce am învătat, însă nu uit niciodată că sunt om. De când am hotărât să intru în domeniul acesta am zis: ”Doamne facă-se voia Ta!” Si atunci Dumnezeu te îndrumă. Că e Dumnezeu...că sunt energiile, indiferent cum îi spui, esti îndrumat si atunci stii ca esti pe Cale sau nu. Până la urmă sunt om, sunt păcătos, dar am liberul arbitru. Si din toate acestea simti. În momentul în care îl simti pe Dumnezeu în jurul tău cam stii dacă esti pe calea cea bună.

Rep.: Si atunci întelegi ce înseamnă să fii Om.

BG.: Si Iisus Christos, ca să ne înteleagă, a trebuit să devină Om."

***
Interviu de CRISTIAN CARCU , pentru Revista JURNALUL CONSPIRATIEI

- imaginea lucrata de Nima

:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu