.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




duminică, 18 septembrie 2011

Draga mea Totem,

Prin ferestrele balconului, vantul s-a repezit in suer lung si cald.
Tocmai ascultam un cantec vechi...la fel de vechi ca mine :) si ma gandeam ca va incepe si va mai trece inca-o toamna.
Am lasat scrisoarea catre tine-n asteptare, sa vad cum frunzele de nuc se zbat strapunse de razele unui apus de soare, cum nucile pline pleznesc lovite de pamant ...
Parfum de nuca coapta, umplea acum „gradina mea dintr-un colt de balcon” .



Si mi-a intrat Toamna in apartament, odata cu-n buchet de crizanteme.



***

Nu de Dragoste-ti vorbeam ci despre ...Toamna !!!


2 comentarii:

  1. ce lin si placut a patruns aroma toamnei la tine în casa... Minunata gradinita ta!
    Fructe, crizanteme si Raffaello, o melodie în surdina, o atmosfera de vis! Sa ai o toamna parfumata si minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc CARMEN ! Parfumul de pe blogul tau m-a facut atenta cu ce se-ntampla langa mine . Am comunicat asta si prietenei mele Totem ( foto sub cea a baietilor mei ) care are toamna ei la o distanta foarte mare de mine .
    Dar asta nu conteaza !:)

    RăspundețiȘtergere