.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




luni, 26 septembrie 2011

douazecisisaseseptembriedouamiiunsprezece



Am iesit ieri, nu sa sa "alerg” dupa vreo problema, nici sa ma plimb pur-si-simplu.

Am iesit sa ma caut … sa-mi caut asemanari printre case si strazi , pe unde nu ajunsesem vreodata .
Priveam cu atentie marginea drumului, fiecare tufa , peretii caselor, amintindu-mi visele primei tinereti, celei de-a doua tinerete ..si urmatoarelor :))
Toate visele aveau un fel de zbor : foarte sus, mai sus , sau la cateva palme de pamant .
In toate traiam o dragoste asemanatoare unui anotimp.
(Dar nu-mi aminteam visul si dragostea de dinainte de a ma naste.
Sa fi fost un rasarit de soare si dragostea ce-si lungea umbra departandu-se ,iar eu primind ca rost sa o gasesc in lume ?
Sa fi fost un amurg in care ma lasam zidita in numele dragostei care nu se lasa dezvaluita ?Hmmmm ?)

Si m-am zidit din vise ce m-au implinit dar si din cele ce m-au rapus.
Am pus temelia pe orizontala si am indraznit si ...verticala !
Si-am ajuns in fata unui zid din caramizi rosii .
Mai vazusem acele caramizi , chiar si pe cele ciobite in semene doar de mine stiute .
Era dintr-un vis de acum 12 ani in care ma opream in fata unei cladiri cu vita-de-vie la fereastra , iar de pe acoperis curgea o iedera.



Eram in fata unor ziduri trecute prin varste si anotimpuri, atinse parca de thyrsus-ul zeului extazului .
Oare am gasit-o prea tarziu ?
N-am descifrat mesajul visului de-atunci si mi se lasa inca un mesaj transmis prin materie, acum cand precum aceasta casa sunt trecuta prin varste si anotimpuri ?


Astazi implinesc 57 de ani, dar astazi stiu simbolul sa-l citesc .
Si-mi este bine !
Nu-i sfarsitul drumului, iar al meu ...niciodata !




5 comentarii:

  1. Nimaaaa!

    LA MULTI ANI!

    Sa ai un an cu raze luminoase si calde care sa te insoteasca, sa fii sanatoasa si vesela si ma bucur ca ne stim chiar si in " virtual" :)


    te imbratisez cu drag! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    Sa-ti fie bucurie... restul ce va sa vie!
    Chipul tau din dreapta a ramas la fel de trist... te macina adanc o rotita, iar rotita nu are nicio legatura cu ce vei fi fost inainte de a te intrupa... ci cu ce ai devenit dupa intrupare.
    Imbratisare maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaare, rotunda, de doua spirite!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. a fost ziua ta de nastere? la multi ani! te imbratisez si te iubesc;
    (eu racaiam caramizile alea cand aveam in jur de 3 ani :)) ce tare, parca mi-ai luat-o din amintire)

    RăspundețiȘtergere
  4. andreiraduM...
    Sa fie !
    :-*


    cosmin ...
    Multumesc ! Si eu !

    RăspundețiȘtergere