.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




luni, 19 martie 2012

chakrele si "cheile"- reiki


Am invatat sa privesc cu atentie ...mai intai in ochii tai .
Acolo descifrez daca am voie sa deschid portile corpului tau .
Oricat intuneric ai avea ( nu-mi este strain ...caci tot atat am si eu ), astept clipirea care sa-ti aprinda scanteia .
Imi controlez gandul si-mi umplu inima de bucurie . E o senzatie pentru care inca nu am gasit cuvinte sa o descriu.
N-ai cum sa stii ca-n mine bucuria sta sa planga :)Daca nu mi-as controla respiratia ...te-as speria crezand ca te bocesc ...
Corpul tau fizic , imi este necunoscut ... Frumos, dar necunoscut.
Numai involburarea ce-l inconjoara imi este atat de cunoscuta ...ca si parte din mine.
Din crestet si pana-n talpi te "stiu".
Din cerc in cerc mi se ingaduie sa te stiu.

Eu nu-ti voi descifra cum e cu Reiki...
Doar atat : incepe cu un gand , treci de cuvinte si... lasa sa se-ntample !


( am inceput aici si voi continua)

8 comentarii:

  1. Nima! Ai putea sa imi spui ce inseamna un triunghi si o linie verticala langa el? Ca un delta si un i de tipar. Nu stiu de ce am sentimentul ca tu stii ce inseamna. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Δ :
    - delta luminaris ( isoscel )- cosmosul
    - reprezentarea grafica a "luptei", ambitia de a urca mai sus ( gandire, iubire, fapte; libertate, necesitate, putere; logos, pahos, ethos :)...corp, suflet, spirit )
    - sufletul omului ( vointa, inteligenta , capacitatea de a iubi)
    - foc ( masculin )
    ...

    I :
    - axis mundi
    - "eu"l si puterea absoluta

    Alaturate ...sufletul si "eu"l ( deci ,o lupta pentru verticala din noi )

    Oana, de obicei , la prima vedere , retin s e n z a t i a ..apoi interpretez semnele si simbolurile ( gandire, memorie...)
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E o emotie atat de puternica ...semnele astea le-am avut tot timpul pe mine. Multumesc, Nima! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Nima,
    De la Anahata-ncolo, urcand spre Sahsrara, semnele parca nu mai sunt cele cunoscute. Pe Daikomyo tibetan l-am recunoscut, dar doar atat. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. DOMN'..
    De sus in jos:
    - daikomyo tibetan ( numai pentru initieri )
    - raku
    daikomyo usui( numai pentru initieri )
    - chi ka sho( comunicarea )
    - shi ka sho ki ( inima )
    - hszsn (distanta )
    - sei hei ki ( inconstientul )
    - cho ku rei ( ancorarea AICI si ACUM )

    ( sunt chei din Reiki traditional si chei din Reiki modern si Karuna-Reiki )

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Nima,
    :)

    Vezi ca nu le pot cuprinde chiar pe toate... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. am mai auzit de Reiki :) de la cineva:) interesant :-?

    RăspundețiȘtergere