.

"Etica: efortul seninătății de a înțelege lacrimile."
(Andrei Pleșu)

sâmbătă, 16 octombrie 2010

Consultatie ... "alternativa "


Cand te intalnesti cu mine , daca te vad pentru prima data , iti intind mana; daca te stiu , chiar te imbratisez, iar daca te stiu bine te pup triplu sau dublu. :)
Asa reglementez eu spatiul personal,chiar daca , de 10 ani, am initierea si practica ( M ) in Reiki ( metoda aceea de vindecare si dezvoltare Spirituala a japonezului Mikao Usui ).
In cultura nipona salutul nu presupune atingere fizica , distantele personale fiind mari.
Cu Initierea nu am preluat si cultura japoneza ! :)
Nici macar nu te-ntampin cu „Namaste!”, nici nu ma-nclin cu salutul altui neam , indiferent de cat de dezvoltat spiritual se spune ca ar fi...Nu am pe pereti semne si simboluri stiute sau nestiute ...Nu miroase a tamaie...Nu port roba nici nu am clopotei impletiti in par.
Seman cu mama ta ...Sunt din generatia parintilor tai .
Si raman o romanca cu aspiratii spirituale (greu!), constienta de apartenenta la marea familie a Umanitatii.

Deci:
„Bine-ai-venit!”...
Si am emotii pana te asezi si pot sa te privesc in ochi...
Esti ...un barbat-tanar-scolit, revoltat de ce se-ntampla si mai ales ca ai fost nevoit sa-ncerci aceasta intalnire ...”alternativa”.
Si ceri o analiza in Reiki...pentru ca asta ti-a mai ramas !
Ai inima sugrumata de neliniste ...Nu se mai zbate-n locul ei , pe stanga; iti bubuie in tot pieptul, o ia spre gat in sus pana simti loviturile in tample.
Te privesc si ...ma privesti cu o crispare de dispret a gurii...Te opresti pe ...bastonul meu si dai „sa fugi”...Iti explic cum visez un alt baston ...din abanos cu argint ( sic !). :))
Pentru a te tine aproape, ma detasez in „observator”, pozitie intermediara intre mine insumi si tine.
Continui sa te privesc folosind constient, puterea ochilor.

Ma concentrez la doua palme deasupra capului tau, pana gasesc aura, incolora si miscatoare precum „fata morgana „...
Aici iti „asez” semnul de putere a Energiei Vitale Universale.
Crestetul meu se-ncalzeste si te vad surprins de caldura care te strabate ,si pe tine, din-cap-pana-n-picioare .
SIMTI , dar mentii distanta , printr-o pozitie defensiva ferma.
Vrei sa-ntelegi...mental si incerci sa ma intrerupi cu un „de ce”.
Nu te cobori la Simplitatea momentului ,inca nu accepti diferenta dintre mine si tine .
Ai vrea o abordare „complexa”, vrei sa faci o selectie pe alte criterii ( elitiste !).
Simplitatea acestui moment , te aduce in zonele tale de penumbra: constiinta de sine, acceptarea de sine, limitele reale ale personalitatii tale ....
Te linistesti putin uimit....
Ma aprobi din privire...cand iti spun ca-ti lipseste Credinta in propia-ti persoana.

(va urma )

5 comentarii:

  1. Foarte interesant!
    (Parcă ai descrie întâlnirea cu Andrei. Dacă analizez felul în care descrii reacţia celuilalt, am impresia că aşa ar reacţiona el.)
    :))))))))

    Ţi-am răspuns la mine pe pagină. Aştept adresa de mail, ca să continuăm discuţia în particular.

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Ma inclin adanc in fata Spiritului Tau care mi-a permis sa vietuiesc in deplina constienta o clipa de eternitate in Adierea Sa...

    RăspundețiȘtergere
  3. andreiradu...

    Sigur nu esti tu ...Ca doar nu te-am privit vreodata in ochi ( nici macar in poza !).

    RăspundețiȘtergere
  4. Iata ceva ce cred ca nu iti zic prea multi initiati.
    Multumesc Nima pentru ca ne-ai permis sa intram in mintea unui maestru! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DOMNU' :))) N-ai nici o sansa sa intri in mintea unui maestru !
      :D

      Ștergere