.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




sâmbătă, 16 octombrie 2010

Consultatie ... "alternativa "



Nu te-ntâmpin cu „namaste”, nici nu mă-nclin cu salutul altui neam, indiferent de cât de dezvoltat spiritual se povestește că ar fi...
Nu am pe pereți semne și simboluri știute sau neștiute, nu miroase a tămâie, nu port robă, nici clopoței împletiți în păr.
Nefiind încă bunică, sunt din generația bunicilor de-acum...  și-aparțin încă marii familii a Umanității.
Deci:
„Bine-ai-venit!”...
Am emoții până te așezi ca să pot sa te privesc în... ochi.
Ești revoltat de ce se-ntâmplă, mai ales că ai fost nevoit să-ncerci această întalnire ...”alternativă”.
Îți simți inima-n tâmple și mă privești cu o crispare de dispreț a gurii.
Te oprești pe ...bastonul meu și dai „sa fugi”  dar tocmai îți spun că visez un alt baston - din abanos cu argint ( sic !).
Pentru a te ține aproape, mă detașez în „observator”, poziție intermediară între mine însămi și tine.
Mă concentrez la două palme deasupra capului tău, până găsesc aura, incoloră, mișcătoare precum „fata morgana".
Creștetul meu se-ncălzește și te vad surprins de căldura care te învăluie și pe tine.
SIMȚI , dar menții distanța, printr-o poziție defensivă, fermă.
Vrei să-nțelegi, și-ncerci să mă întrerupi cu un „de ce”.
Nu te cobori în simplitate, încă nu accepți diferența dintre mine și tine.
Ai vrea o abordare „complexă”, vrei să faci o selecție pe alte criterii (elitiste?).
Totuși...simplitatea acestui moment, te aduce în zonele tale de penumbră: conștiența de sine, acceptarea de sine, limitele reale ale personalității tale ....
Te liniștești, puțin uimit că inima ți-e la locul ei.
Mă aprobi din privire...când îți spun că-ti lipsește Credința si încă nu ai cunoașterea tăcută a propiului tău corp.
...
...și-mi ridici o piramidă.

(va urma )

5 comentarii:

  1. Foarte interesant!
    (Parcă ai descrie întâlnirea cu Andrei. Dacă analizez felul în care descrii reacţia celuilalt, am impresia că aşa ar reacţiona el.)
    :))))))))

    Ţi-am răspuns la mine pe pagină. Aştept adresa de mail, ca să continuăm discuţia în particular.

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Ma inclin adanc in fata Spiritului Tau care mi-a permis sa vietuiesc in deplina constienta o clipa de eternitate in Adierea Sa...

    RăspundețiȘtergere
  3. andreiradu...

    Sigur nu esti tu ...Ca doar nu te-am privit vreodata in ochi ( nici macar in poza !).

    RăspundețiȘtergere
  4. Iata ceva ce cred ca nu iti zic prea multi initiati.
    Multumesc Nima pentru ca ne-ai permis sa intram in mintea unui maestru! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DOMNU' :))) N-ai nici o sansa sa intri in mintea unui maestru !
      :D

      Ștergere