.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 14 octombrie 2010

Lumina si plumb pe Masa Tacerii


"Picături de plumb îmi curg prin vârfurile degetelor. Vârtejuri de lumină îmi înfăşoară cuvintele. Tăcerea noastră e aşezată pe o masă de lemn şi aşteaptă. Cineva vine şi îmi oferă un cornet plin cu seminţe de timp. Mi-aş dori o sfârlează care să se mişte pe deasupra rândurilor mele şi o bufniţă care să stea trează în timp ce eu dorm şi să converseze cu ultima carte pe care o citesc.
Mirosuri şi zvonuri tot mai apropiate de sărbători. Cetină, portocale şi linişte. E prea multă linişte. Nu mai am cui să spun ceva, nu se mai înţelege nimic. Mai este cineva în această peşteră luminoasă ?"

(Serban Tomsa)

4 comentarii:

  1. Oare sărbătorile au fost inventate de oamenii singuri?

    RăspundețiȘtergere
  2. "...Cetină, portocale şi linişte..."
    ...m-a înfiorat....

    Cui sa multumim... cred ca lui AR..
    Cu drag, tuturor !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristiana...

    Textul l-am cules eu de pe blogul lui Serban , asa cum am cules textul"Imbratisez" de pe blogul tau ...
    Iat textele pe care le-am postat eu ( Gratiae, Neant , Darul )in "Cufar..." le-am asezat frumos si aici ...la mine .

    RăspundețiȘtergere