.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




sâmbătă, 1 ianuarie 2011

12. Noaptea BERBECului


Constelatia Berbec , este „truditorul” pe brazda cerului .
In trup , guverneaza capul.
In noaptea asta,voi, doi divini Batrani ( din douazeci si patru !) imi umpleti capul cu lumina ...macar sa-mi inteleg cele doua micute glande : hipofiza si epifiza .
Una-mi produce somnul, cealalta continua sa lupte.

In trecerea in asta lume , conteaza cum gandesc.
Si ...drumul !


***
Genii zodiacale: Sataaran şi Sarahiel
Guvernează: Capul
Metal: Fier
Piatră: Rubin şi Diamant
Parfum: Smirnă
Plantă: Stejar
Floare: Garoafă Roşie
Planetă: Marte
Culoare: Roşu
Element : Foc
Cuvânt cheie: Acţiune


***
- Nu am „cheia astrologica ".
Aici sunt doar simple ganduri , din credinta mea , ca Omul este microcosmosul unui macrocosmos ceresc ..
Imi imaginez , o „hora" a energiei pamantului , ce urca sa se-ntalneasca cu cea a cerului , in "constelatiile" corpului meu.
Hora celor 12 nopti magice ...

(- Sursa foto si a textului color : VOPUS)

2 comentarii: