.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




miercuri, 29 decembrie 2010

9. Noaptea RACului


Batranii Constelatiei Racului ,unesc, in glanda trupului, numita Timus, forta cerului cu cea a pamantului.
Aici era „poarta oamenilor"(ianus inferni) , prin care sufletul intra in corp.

Descreste Luna, si iarasi creste , avad putere in seva plantelor , si-n fluxul si refluxul marilor.
Tot ce este viu, procreaza dupa ceasul Lunii.
Atrage si respinge.

Pentru "protectie" , imi spuneti, sa binecuvantez cele patru puncte cardinale si sa ma-nchin Arhanghelului Gavriil.

" Domnul meu ...Amin!"


***

Genii zodiacale: Ramdhar şi Phakiel
Guvernează: Stomacul
Metal: Argint
Piatră: Perlă
Parfum: Camfor
Plantă: Eucalipt, Cireş, Violetă
Floare: Trandafir Alb
Planetă: Luna
Culoare: Argintiu
Element: Apă
Cuvânt cheie: Fecundaţie

***
- Nu am „cheia astrologica ".
Aici sunt doar simple ganduri , din credinta mea , ca Omul este microcosmosul unui macrocosmos ceresc ..
Imi imaginez , o „hora" a energiei pamantului , ce urca sa se-ntalneasca cu cea a cerului , in "constelatiile" corpului meu.
Hora celor 12 nopti magice ...

(- Sursa foto si a textului color : VOPUS)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu