.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




marți, 28 decembrie 2010

8. Noaptea LEUlui


Batranii ( inca doi !), au in maini semnul „regal” al noptii , ce reprezinta legatura dintre divin si uman .
O forta puternica si periculoasa , se amesteca si se mantuieste ,in locul unde se-ntalneste „ceea ce este sus" cu „ceea ce este jos".
In INIMA .
In ea , imi spuneti, se ridica crucea initierii .
Cel ce a ridiculizat Calea , dupa ce a pasit pe cale , mi-a pus Inima la-ncercare .
In noaptea asta, Maestrii-mi sunteti , buni Batrani ,si-mi potoliti mania ... in ragetul de leu :))
In minte ma conduceti , sa stiu ca „nu sunt eu aceasta".
In emotie ma aruncati , sa stiu ca „nu sunt eu aceasta” .
In vointa ma-ncercati , ca sa stiu ca „nu sunt eu aceasta".
O fina fibra imi miscati in inima si-mi recunosc un „flash” din ...Fiinta .
"SUNT EL"
"SUNT EL"
"SUNT EL"

***
Genii zodiacale: Sagham şi Seratiel
Guvernează: Inima şi Şira Spinării
Metal: Aur
Piatră: Diamant
Parfum: Tămâie
Plantă: Floarea Soarelui
Floare: Mac
Planetă: Soare
Culoare: Auriu
Element: Foc
Cuvânt cheie: Viaţă



***
- Nu am „cheia astrologica ".
Aici sunt doar simple ganduri , din credinta mea , ca Omul este microcosmosul unui macrocosmos ceresc ..
Imi imaginez , o „hora" a energiei pamantului , ce urca sa se-ntalneasca cu cea a cerului , in "constelatiile" corpului meu.
Hora celor 12 nopti magice ...

(- Sursa foto si a textului color : VOPUS )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu