.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 23 decembrie 2010

3. Noaptea CAPRICORN ului


Trec pe sub bratul aceste nopti...indoindu-mi genunchii.
Si rog Batranii ( doi !) , s-amestece curentii pamantului in angrenajul osos al genunchilor mei.
Pare o intrerupere ... dar, Forta incarca „sinovia”( substanta cu ou !).


- Ca salcia ,m-aplec in ruga pentru ziua ce urmeaza .
Iar Iuda al Vietii mele ,iertat sa fie,bunii mei!
In lupta asta am aflat ca aveam si... sabie ! !

***

Genii zodiacale: Sagdalon şi Semakiel
Guverneazã: Genunchii şi Pielea
Metal: Plumb
Piatrã: Onix
Parfum: Extract de Pin
Plantã: Paltin
Floare: Floare de Lotus
Planetã: Saturn
Culoare: Negru
Element: Pãmânt
Cuvânt cheie: Obstrucţie


***
- Nu am „cheia astrologica ".
Aici sunt doar simple ganduri , din credinta mea , ca Omul este microcosmosul unui macrocosmos ceresc ..
Imi imaginez , o „hora" a energiei pamantului , ce urca sa se-ntalneasca cu cea a cerului , in "constelatiile" corpului meu.
Hora celor 12 nopti magice ...

(- Sursa foto si a textului color : VOPUS)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu