.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




miercuri, 22 decembrie 2010

2 . Noaptea VARSATOR ului


Alti doi divini Batrani, au sigiliul acestei nopti...

Forta terestra ce a trecut de „sita” talpilor si a urca in pulpe ( matricea gambelor), se-ntalneste cu Forta cerului.

Melchisedek „rege al dreptatii, apoi rege al Salemului, adica rege al pacii, fara tata, fara mama, fara spita de neam, neavând nici început al zilelor, nici sfârsit al vietii, ci , asemanat fiind Fiului lui Dumnezeu... preot pururea”, stie cum se combina aceste Forte.

- Pentru Cunoastere ma-nclin, si sa primesc atat cat merit .
- Sa-nvat sa-mi ascult aproapele, si sa-i ofer ceea ce imi doresc mie insami .


***
Genii zodiacale: Archer şi Sakmakrel
Guverneazã: Pulpele şi Gleznele
Metal: Aluminiu, Uraniu şi Plumb
Piatrã : Safir şi Perlã Neagrã
Parfum : Nard
Plantã: Pin şi Chiparos
Floare: Bellorita
Planetã: Uranus
Culoare: Verde
Element: Aer
Cuvânt cheie: Altruism


***

- Nu am „cheia astrologica ".
Aici sunt doar simple ganduri , din credinta mea , ca Omul este microcosmosul unui macrocosmos ceresc ..
Imi imaginez , o „hora" a energiei pamantului , ce urca sa se-ntalneasca cu cea a cerului , in "constelatiile" corpului meu.
Hora celor 12 nopti magice ...

(- Sursa foto si a textului color : VOPUS)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu