.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




marți, 25 iunie 2024

Oriana Fallaci


"Eu nu știu cum să iert. 
Nici cum să uit! 
Este una dintre cele mai mari limitări ale mele și sunt conștientă de asta. Și mai puțin ca oricând nu știu să iert atunci când o rană mi-a fost făcută de oameni de la care am așteptat afecțiune, tandrețe, sau asupra cărora mi-am făcut iluzii pozitive.
Asta nu înseamnă bineînțeles că declar război sau rămân în război cu cei care m-au rănit. 
Înseamnă că acei oameni nu mai există. 
Îi șterg din gândurile mele, din viața mea. 
Dacă îi întâlnesc pe stradă îi salut, în unele cazuri schimb o vorbă, dar ca și cum mă adresez unei umbre. 
Nu există bărbat sau femeie care să mă fi trădat să nu fi ajuns în Siberia sentimentelor mele!"


2 comentarii: