.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 23 februarie 2024

Uneori




"Și uneori mi-e dor de mine...
Mi-e dor de tot ce-a fost și nu mai este, de copilărie, de vremuri apuse! 

Uneori îmi aduc aminte de trecut, și mi-e dor de un miros, de un gust, de o voce...
Mi-e dor de prieteni pe care nu i-am întâlnit niciodată, de oameni cu care nu am mai vorbit sau mi-e dor de cei care s-au dus și de cei de la care nu mi-am luat rămas bun.
Mi-e dor de lucrurile pe care le-am trăit și de lucrurile la care am renunțat, și nu m-am bucurat total. 
Uneori vreau să găsesc nu știu ce...
Nu știu unde...
Să regăsesc ceva ce nici măcar nu știu ce este sau unde l-am pierdut.
Și uneori mi-e dor de mine... de cea care am fost..."


(Ioana Creţu)


Un comentariu: