.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




marți, 21 martie 2023

Rămas bun, prietene!

 


"Sunt la o adunare a scriitorilor. 
Ca și mine, prozatorii nu iubesc ședințele și se bulucesc în spatele sălii. 
Apuc un loc în primul rând, chiar lângă masa prezidiului. 
Mă abțin cu greu să nu mă tăvălesc de râs când vorbește un candidat. 
Dumnezeule, e dus cu pluta! 
Îl privesc pe un venerabil autor.
- E muribund, îmi spun. 
N-o mai duce mult.
Mă întorc și o privesc pe o doamnă cu trăsături stilizate, plăcute, cunoscută de pe Facebook. 
Și atunci am un atac de cord. 
O gheară de oțel incandescen, în imp ce îmi înșfacă inima, pieptul, laringele și umărul stâng. 
Doamna drăguţă mâ privește binevoitor și decid câ e mai bine să mor discret, printre oameni deștepți, decât să cad ca boul și să provoc o scenă melodramatică. 
Respir milimetru cu milimetru. 
După patru-cinci minute pulsul se normalizeazâ și încep să respir normal. 
Am mai pățit așa ceva în 1992, când m-am lăsat de țigări, și în 1994, când am renunțat la cafea. 
În 2009 am eliminat alcoolul. 
De ce să mă las acum? Probabil că trebuie sâ mă reapuc de ceva."

(Şerban Tomşa - 21 martie , ora 20:19 - facebook)
***
Anuntul din 24 martie...
Înmormântarea va avea loc astăzi, începând cu ora 12 de la domiciliul dl. Şerban Ion - Tomşa ( str. Îngustă , com. Gratia , jud. Teleorman).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu