.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




duminică, 1 ianuarie 2023

Jacques Brel:

 


 
"Vă doresc vise fără număr și o dorință nebună de a realiza câteva.
Vă doresc să iubiți ceea ce e de iubit și să uitați ceea ce e de uitat.
Vă doresc pasiuni, vă doresc tăceri.
Vă doresc cântece de păsărele dimineața și râsete de copii.
Vă doresc să respectați diferențele celorlalți, fiindcă meritul și valoare fiecăruia sunt adesea de descoperit.
Vă doresc să rezistați împotmolirii, indiferenței și virtuților negative ale epocii noastre.
Vă doresc de asemenea să nu renunțați niciodată la căutare, la aventură, la viață, la iubire, căci viața este o aventură minunată și la care nici o persoană rezonabilă nu trebuie să renunțe fără luptă crâncenă.
Vă doresc mai ales să fiți voi însivă, mândri de cine sunteți și fericiți, căci fericirea ne este adevăratul destin."


2 comentarii:

  1. Am primit o varianta inspirata din textul lui Brel, scrisa de catre Nichita Stanescu. Nu am avut acum rabdare sa o caut, insa este putin altceva, dar tot frumoasa. Sunt nemaipomenite ideile.
    Am permisiunea sa o transfer si la citatele urmatoare?
    La Multi Ani, draga Nima! Si cat mai multe realizari!😘❤️


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😘❤️ Cu drag! Transfera ce-ti place. Si eu la randu-mi am ales de pe internet. La Multi Ani, draga Suzana! Cu recunostinta! 😘❤️

      Ștergere