.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 7 octombrie 2022

sine qua non


"Dacă ți-aș spune că te iubesc
probabil că m-ar străfulgera un nebun dor de ducă
s-ar pierde cuvinte printre celulele mele
ar înnebuni viața din mine
mi-aș scoate la mezat inima fremătând sălbatic
s-o joc la ruletă rusească, s-o dau la cina cea de taină
n-ar putea nimeni să prevadă finalul
nici măcar ceasul când învierea va fi amânată pentru altă ocazie
sine die

dacă ți-aș spune că te iubesc te-aș minți
mâinile mele și-ar întoarce fața de la mine
dacă ți-aș spune că te iubesc aș minți
m-aș ascunde de mine în spatele meu și-aș ofta
ca la un film de dragoste mut
așa că mă voi feri să-ți spun lucrul ăsta, nici nu mai are rost
s-a banalizat și e chiar ridicol
să îmbraci în cuvinte
această indicibilă stare a ta de a fi în mine
a mea de a fi în cer…"

(sursa: Bel Esprit)
- art: Michael Heath

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu