.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




luni, 13 septembrie 2021

- pink mondays


Frida Kahlo i-a spus soțului ei:

"Nu-ți cer să mă săruți, nici să-mi ceri scuze atunci când cred că greșești.
Nu-ți voi cere nici măcar să mă îmbrățișezi atunci când am cea mai mare nevoie să o faci.
Nu-ți cer să-mi spui cât de frumoasă sunt, chiar dacă e o minciună, nici să-mi scrii ceva frumos.
Nici măcar nu-ți voi cere să mă suni ca să-mi spui cum ți-a trecut ziua, nici să-mi spui că ți-am lipsit, nici să-ți pese de mine atunci când sufletul meu este la pământ și, desigur, nu-ți voi cere să mă susții în deciziile mele.
Nici nu-ți voi cere să mă asculți atunci când am o mie de povești să-ți spun.
Nu-ți voi cere să faci nimic, nici măcar să-mi fii alături pentru totdeauna.
Pentru că dacă trebuie să-ți cer, nu le mai vreau.”

(Frida Kahlo în bluză din satin albastru , 1939 Fotografie Nickolas Muray)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu