.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




marți, 17 decembrie 2019

renasterea


"Intr-o zi, am incetat sa mai cred ca sunt bolnav si ...m-am

vindecat.
Am incetat sa mai cred ca nu meritam nimic si...abundenta m-a imbratisat.
Am incetat sa cred ca nu meritam iubire si... m-am iubit.

Intr-o zi, o singura zi, am incetat sa mai permit sa mai aiba cineva putere asupra mea, ceea ce ma facea sa ma supun si...in acea zi, am devenit liber si am inteles ca tot ceea ce mintea mea crede...este  ceea ce se transforma in realitatea mea.
In acea zi am inteles...ca totul exista in mine, in modul meu de a gandi, de a simti, de a vorbi, si ca tot ce vedeam in afara, era reflectarea a ceea ce purtam in interior.

Atunci...m-am schimbat.
A incetat sa ma mai intereseze ce-mi spun ceilalti si am inceput sa-mi ascult inima.
Am inteles ca unica Fiinta care imi poate schimba viata,
intotdeauna, am fost EU!
Iar de atunci, viata mea a devenit un constant Miracol, o realizare a realitatii divine, plina de armonie si pace si, cel mai important: de acceptare!
Si in sfarsit, am putut sa fiu fericit!
Si aceasta este... re-nasterea mea!"


(de Ezequiel Montiel       Traducere, Ioana Suta)
-art Evgeny Nikolaevici Șibanov



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu