.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 21 noiembrie 2019

Joni Mitchell - "Both Sides Now " (Provocare muzicala - 25)




Sus şi jos

Păr de înger, plutitor
Castele de-ngheţată-n zbor
Şi văi adânci de puf uşor
Aşa văzut-am norii eu.

Acum, doar stau în faţa Soarelui,
Plouă şi ning deasupra orişicui
Ce multe-aş fi avut de spus
Dar norii-n cale mi s-au pus.

Ştiu chipul norilor, de-acum,
De sus, de jos... însă cumva
Sunt doar iluzii-n mintea mea
De fapt, pe nori nu-i ştiu nicicum.

Roţi de bâlci şi nopţi cu Lună,
Fericirea te-ameţeşte
Când dorinţa se-mplineşte...
Aşa privit-am dragostea.

Acum, iubirea-i altcumva
Să râzi, atunci când vei pleca
Iar dacă-ţi pasă, n-arăta...
Nicicui nu te trăda.

Ştiu chipul dragostei, de-acum,
Am dat, am luat... însă cumva
Sunt doar iluzii-n mintea mea
Dragostea, zău, n-o ştiu nicicum.

Lacrimi, temeri, încântare,
Să strigi "iubesc!" în gura mare
Visuri, planuri, tulburare...
Aşa privit-am viaţa eu.

Dar vai, prieteni vechi se poart-acum ciudat,
Dau din cap şi-mi spun că m-am schimbat
Am mai pierdut ceva, dar am şi câştigat,
Trăind, zi după zi...

Ştiu chipul vieţii, de acum,
Câştigi şi pierzi... însă cumva
Sunt doar iluzii-n mintea mea
De fapt, viaţa n-o ştiu nicicum.
 


Ştiu chipul vieţii, de acum,
De sus, de jos... însă cumva
Sunt doar iluzii-n mintea mea
De fapt, viaţa n-o ştiu nicicum.

(Traducere, adaptare: Valerius Hora)


  - initiativa : Carmen


Un comentariu:

  1. ♥♥♥♥ superb! absolut superb! ♥♥♥♥♥
    eu cunosteam varianta interpretata de Judy Collins, acum insa constat cat este de minunat originalul!

    RăspundețiȘtergere