.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




duminică, 3 februarie 2019

Pink Floyd - Coming Back to Life



"Revenind la viață

Unde erai când am fost ars și rupt
În timp ce zilele alunecau la fereastra mea și uitam?
Și unde erai când am fost rănit și neajutorat?
Pentru că lucrurile pe care le spui și ceea ce faci mă înconjoară
În timp ce tu te agăți de cuvintele altcuiva,
Murind să crezi în ceea ce ai auzit.
Am privit direct în soarele strălucitor.

Pierdut în gândire și pierdut în timp,
Când semințele vieții și semințele schimbării au fost plantate.
Afara ploaia a căzut întunecat și lent,
În timp ce meditam asupra acestui periculos, dar irezistibil joc.
Am luat o cale cerească prin tăcerea noastră
Am știut că a sosit momentul
Pentru a ucide trecutul și reveni la viață

Am luat o cale cerească prin tăcerea noastră,
Am știut, așteptarea a început
Si se îndreptă direct ... în soarele strălucitor."


Un comentariu: