.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 25 ianuarie 2019

Provocare muzicala (23) : Barbra Streisand - "The Way We Were"



Felul în care eram

"Amintiri,
Luminează colţurile minţii mele,
Înceţoşate , pastelate amintiri
Ale felului cum eram noi.
Fotografii împrăştiate
Ale zâmbetelor pe care le-am lăsat în urmă,
Zâmbete pe care le-am dat unul altuia,
Pentru felul în care eram.

Poate pentru era totul atât de simplu atunci ?
Sau a rescris timpul fiecare rând ?
Daca am fi avut şansa să facem totul din nou
Spune-mi – Am vrea ? Am putea ?

Amintiri,
Pot fi frumoase şi totuşi
Ceea ce este prea dureros să-ţi aminteşti,
Noi simplu alegem să uităm.

Deci este râsul,
Pe care ni-l vom aminti,
Ori de câte ne amintim,
De felul în care eram ."


 - initiativa : Carmen

Un comentariu: