.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 10 ianuarie 2019

Parfumul unui vis....(Jocul cuvintelor nr.198)


Când ești copil, iarna-i mai întâi o uimire albă și rece, apoi o pândă a moșului îmbrăcat în roșu ce îți lasă daruri sub brad - imposibil să-l prinzi în lumină, imposibil să-i zici multumesc. 
Ai numai speranța că îți vede platoul cu fursecuri și paharul  plin cu iubire.
După ce, crescând, înveți  sa desenezi, îi lași primul "poem" pe hârtie ....și mulțumit, își va bea ceașca cu cafea, așezată cu grijă pe masuța de lângă foc.

("12 cuvinte": copil, iarna, rosu, hârtie, poem, cafea, lumina, foc, speranta, iubire, brad, multumesc.)

  

7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Iertare! Am ocupat locul ...si a m fost luata-n vartejul din imediata mea realitate. Am apasat pe "posteaza" si...postat a fost...Acum incerc sa-mi imaginez cele 12 cuvinte intr-o poveste. :*

      Ștergere
    2. 😂👍 ok, am crezut ca programul meu face fite.
      Succes >:D< Abua astept sa te citesc 💕

      Ștergere
  2. cat de minunat 💓 Geniala legatura dintre cuvinte 💗

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te-ai înscris? ai uitat sau nu ai putut... sunt curioasa, pentru ca eu m-am chinuit grozav sa ma inscriu in noul tabel - programul meu nu e compatibil cu tabelul lui Eddi, am reusit cu chiu cu vai de pe telefonul mobil. O adevarata aventura.
    Te pup. Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D....nu am putut! Si m-am lasat pagubasa. Vai batranetile mele , cu asa incercari! :*

      Ștergere