.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 19 octombrie 2018

Ușa sufletului...(Jocul cuvintelor nr.192)

Pe celălalt mal, soarele s-a strâns într-un punct rătăcit dintr-un semn de întrebare.
Încet, acel loc, devine izvor de umbre ce vor ține ascunse voaluri din tomnatica despletire ruginie.
La ușa lăuntrului meu, sufletul strecoară-n bătăile inimii, mesajul său ... că este prezent și îi e bine.
Râd, și vom râde-mpr
eună în visul din care vom ieși abia mâine.



                                               ***

(12 cuvinte: umbre, ține, întrebare, ascunse, strâns, ruginie, punct, râd, loc, mal, despletire, său.)

6 comentarii:

  1. cât de frumoooos! Nima draga, mi-a mers la suflet mesajul tau! <3 Te pup si te îmbratisez, Suflet-Pereche >:D<
    PS: Te înscriu eu in tabel la Eddy- organizatorul Jocului de Cuvinte <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D ...de la tine m-am inspirat. Multumesc ca m-ai inscris. Incerc sa tin pasul cu voi. >:D< ..cat/cum pot.

      Ștergere
  2. Un 'exercitiu de imaginatie literara' minunat, draga Nima.
    Desi, asa cum l-ai scris, pare atat de... real!

    Numai bine si frumos sa-ti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eheiiii, Suzana draga! ...daca exercitiile fizice-mi sunt prea tarzii, o mai duc o vreme cu cele ale imaginatiei...cu toate ca ma bantuie gandul ca mintea cotrobaie prin amintiri dar si prin cuvintele citite din cartile altora. Sper sa fie numai gandul meu. Si la tine sa fie frumos si bine! Multumesc!

      Ștergere
  3. Frumos scris, Nina.
    Ma bucur nespus ca participi la Jocul Cuvintelor :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita si iertare ca am intrat in "jocul"/locul tau, fara sa bat la usa si sa ma prezint. Eu ma bucur ca , prin Carmen, am inceput jocul. Multumesc!

      Ștergere